تاریخ انتشارسه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه شنبه در حملاتی جنایتکارانه مناطق مختلفی از جنوب و شرق لبنان را هدف قرار داد.
فایل ویدیو
به گزاس خبر24، رسانه‌های عربی بامداد سه‌شنبه از تداوم حملات متعدد و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلفی در جنوب و شرق لبنان خبر دادند.

شبکه «الجزیره» گزارش داد: سلسله حملات هوایی جدید توسط هواپیما‌های جنگی اسرائیل تعدادی شهرک در جنوب لبنان را هدف قرار داد. شهرک‌های کفرصیر، ارتفاعات اطراف شهرک قصرنبا و جلالا در استان البقاع در شرق لبنان هدف حملات اشغالگران قرار گرفتند.

خبرنگار شبکه «المنار» از جنوب لبنان گفت: هواپیما‌های اشغالگر به شهرک‌های زوطر و یحمر و منطقه جبل الریحان حمله کردند.

رژیم صهیونیستی از صبح دوشنبه حملات گسترده‌ای را به جنوب لبنان آغاز و مناطق بسیار زیادی را بمباران کرده است. در این حملات، ده‌ها منطقه مسکونی مورد تهاجم قرار گرفت.

پیش از این وزارت بهداشت لبنان بامداد سه‌شنبه اعلام کرد که در حملات ۲۴ ساعت اخیر اسرائیل به جنوب و شرق این کشور، ۴۹۲ نفر به شهادت رسیده و ۱۶۴۵ تن نیز مجروح شدند.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل حملات به غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده و از همان ساعت اولیه صبح عملیات‌های خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی ساعت گذشته با پرتاب ده‌ها موشک مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

حملات امروز حزب‌الله منجر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده است؛ به گونه‌ایکه تمامی فعالیت‌های آموزشی در شهر اشغالی حیفا تعطیل و همچنین از شهرک نشینان خواسته شده است که به مخفیگاه‌ها بروند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 
24-news.ir/vdcjaoevxuqexoz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما