تاریخ انتشارسه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳
ویژه برنامه "شب های پرستاره " با روایتگری حاج حسین یکتا از چهارشنبه 4 مهرماه به مدت سه شب در جوار شهدای آستان حضرت احمد ابن موسی ع (شاهچراغ) علیه السلام برگزار می شود.
شهدای شاهچراغ میزبان " شب های پرستاره"
به گزارش خبر24، ویژه برنامه "شب های پرستاره" به مدت 3 شب و در روزهای 4 الی6 مهر در جوار شهدای آستان مقدس حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) علیه السلام با روایتگری حاج حسین یکتا برگزار می‌گردد.

این ویژه برنامه به طور مستقیم از شبکه های سراسری و استانی رسانه ملی از جمله شبکه سه و قرآن، شبکه استانی فارس و دیگر شبکه استانی از ساعت 19 پخش خواهد شد.

به گفته سردار متولی مسئول انجمن راویان دفاع مقدس استان فارس، مجری ویژه برنامه "شب های پرستاره" بنیاد حیات طیبه است که با همکاری شورای شهر و شهرداری شیراز، دومین کنگره ملی 15 هزار شهید استان فارس و جبهه فرهنگی این استان اقدام به برگزاری آن خواهند کرد. 

به گفته آل علی دبیر دومین کنگره 15 هزار شهید استان فارس، ویژه برنامه "شب های پر ستاره" از اصلی ترین کار های هفته دفاع مقدس در این استان است.

عباس بخشی مدیر روابط عمومی حیات طیبه علت انتخاب استان فارس به عنوان مقصد پنجم برگزاری این ویژه برنامه را ادای دِین به شهدای این استان عنوان کرد و 2 حادثه تروریستی اخیر در حرم شاهچراغ را عامل دیگری برای انتخاب این استان دانست. 

این ویژه برنامه حاصل چندین ماه کار تحقیقاتی دقیق و جدی تیم محتوایی است و اطلاعات بسیار خوبی از راویان شهدا دریافت شده است که حاج حسین یکتا به روایت آن می پردازد.

بخشی در پایان از همه دست اندرکاران برگزاری این برنامه چه تیم محتوایی و اجرایی " شب های پر ستاره"  و چه مسئولان یاری دهنده آنها از جمله جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، سپاه فجر استان فارس، شهرداری و شورای شهر استان فارس، دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس تشکر و قدردانی کرد.

24-news.ir/vdcfxcdyvw6dj1a.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما