تاریخ انتشارسه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
با آغاز بلیت‌فروشی بازی شهرآورد استقلال و پرسپولیس، طی کمتر از ۲ ساعت تمامی بلیت های این بازی توسط هواداران دو تیم خریداری شد.
تمام بلیت‌های دربی به فروش رسید
به گزارش خبر24، با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه دو تیم استقلال - پرسپولیس از هفته ششم لیگ برتر امروز  مهر از ساعت 19 در ورزشگاه امام خمینی(ره) شهر اراک برگزار می‌شود.

براساس گفته محمدرضا غفاری، رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی برای این بازی حدود 8 هزار بلیت در نظر گرفته شده بود که فروش توسط استقلال تهران که میزبان بازی است با بازکردن سامانه انجام می‌شود.

از ساعت 10 صبح امروز بلیط فروشی بازی استقلال تهران و پرسپولیس تهران در هفته ششم لیگ برتر از طریق سامانه فروش بلیت آغاز شد که هواداران با مراجعه به این سایت نسبت به خرید بلیت اقدام کردند.

محسن صادقی، دبیرکل هیأت فوتبال استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم از آمادگی کامل برای میزبانی دربی در اراک خبر داد و اظهار کرد: طی روزهای اخیر همهم هماهنگی های لازم برای میزبانی این بازی صورت گرفته و خوشبختانه هماهنگی خوبی بین تمام بخش های اجرایی و خدماتی برای برگزاری مطلوب این بازی وجود دارد و قطعاً اراک از میزبانی دربی سربلند بیرون خواهد آمد.

وی افزود: از ساعتی پیش کار بلیت‌فروشی از طریق سامانه شروع شده است و هواداران باید از این طریق نسبت به خرید بلیت اقدام کنند، از مردم درخواست داریم درصورت نداشتن بلیت به ورزشگاه مراجعه نکنند، چراکه براساس تأکیدات صورت گرفته هیچ هواداری بدون بلیت اجازه ورود به ورزشگاه را نخواهد داشت.

از ساعت 10 صبح امروز ساعتی نگذشته بود که پس از شروع بلیت فروشی تقریباً تمام بلیت های بازی به فروش رفت و از یک ساعت پیش هیچ بلیتی برای خرید در سامانه فروش بلیط بازی دربی وجود ندارد و تمام بلیت‌های بازی کمتر از دو ساعت فروش رفته است.

این درحالی است که براساس اعلام سامانه جایگاه و روبروی جایگاه بلیت با ارزش 2 میلیون و 500 هزار ریال به فروش رفته و تمامی بلیت‌ها از سوی هواداران استقلال و پرسپولیس خریداری شده است.

منبع: فارس
24-news.ir/vdcfccdy1w6djca.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما