تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۴
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز در یک روند رو به رشد با افزایش 30 هزار و 131 واحد به رقم یک میلیون و 139 هزار و 479 واحد رسید.
بازار سرمایه سبز ماند
به گزارش خبر24، برپایه معاملات دیروز بیش از هفت میلیارد و ۵۰۳ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۵۸ هزار و ۶۳۲ میلیارد ریال داد و ستد شد.

همچنین شاخص کل (هم‌وزن) با ۹۳ واحد کاهش به ۳۸۵ هزار و ۵۳۶ واحد و شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۶۰ واحد افت به ۲۴۸ هزار و ۷۹۹ واحد رسید.

روند یکساله شاخص بورس تهران

شاخص بازار اول ۱۵ هزار و ۹۵۴ واحد و شاخص بازار دوم ۲۴ هزار و ۶۱ واحد افزایش داشتند.

علاوه بر این در بین همه نمادها، نماد فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با ۲ هزار و ۷۷۳ واحد، ملی صنایع مس ایران (فملی) با یک‌هزار و ۶۴۴ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)  با یک‌هزار و ۳۴۴ واحد، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با یک‌هزار و ۲۷۰ واحد، صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس (فارس) با یک‌هزار واحد، نفت و گاز پتروشیمی تامین (تاپیکو) با ۹۳۳ واحد، پالایش نفت اصفهان (شپنا) با ۹۲۷ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری غدیر (وغدیر) با ۸۲۵ واحد، پالایش نفت بندرعباس (شنبدر) با ۶۸۶ واحد، گسترش نفت و گاز پارسیان (پارسان) با ۶۸۶ واحد و پالایش نفت تهران (شتران) با ۶۵۳ واحد، تاثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند.
24-news.ir/vdccosqm.2bqsp8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نرخ طلا و ارز