تاریخ انتشاردوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳
رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران گفت: پیام ایران برای جهان، صلح و امنیت است.
پزشکیان: پیام ایران برای جهان، صلح و امنیت است
به گزارش خبر24، مسعود پزشکیان در بدو ورود به فرودگاه جان اف کندی نیویورک که برای شرکت در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به آمریکا سفر کرده است، با اشاره به پیام جمهوری اسلامی ایران در این نشست، گفت: آنچه مشخص است، پیامی است که از طرف کشورمان برای صلح و امنیت داریم و تحقق شعار امسال سازمان ملل مبنی بر صلح و آینده توأم با توسعه برای همه مردم است.

وی افزود: به جای خونریزی و جنگ و کشتار، باید دنیایی درست کنیم که همه انسان‌ها بتوانند در آن به راحتی زندگی کنند؛ مستقل از رنگ و نژاد و قومیت و منطقه زندگی.

پزشکیان تأکید کرد: متأسفانه فعلاً دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم، به این شکل نیست؛ استانداردهای دوگانه وجود دارد، یک عده خوبند و عده‌ای هم بدون دلیل بدند؛ در نتیجه مشکلاتی که می‌بینیم به وجود می‌آید.
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران افزود: فرصتی که برای زندگی در کره خاکی داریم، برای همه انسان‌ها باید برابر باشد.

برپایه این گزارش رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه جان اف کندی مورد استقبال سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه، مجید تخت‌روانچی و کاظم غریب‌آبادی معاونان سیاسی و حقوقی و بین‌الملل وزیر امور خارجه، امیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل، زهرا ارشادی معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل و جمعی از دیپلمات‌های جمهوری اسلامی ایران در این نهاد بین‌المللی قرار گرفت.

منبع: فارس
24-news.ir/vdcjaoeviuqexaz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما