تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴
شهردار تهران در آخرین سال از حضور خود در شهرداری تهران، تغییرات گسترده‌ای در بخش‌های مختلف مدیریتی انجام داد.
تغییرات گسترده در شهرداری تهران در آخرین سال از حضور زاکانی
به گزارش خبر24، از ابتدای این دوره از مدیریت شهری، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران تصمیم گرفت که احکام مسئولیت مدیران، معاونان و شهرداران مناطق را به صورت یکساله صادر کند و طی 3 سال گذشته از مدیریت شهری نیز هر ساله در مهر ماه احکام برخی از این مدیران تمدید، برخی جا به جا و برخی نیز برکنار شده‌اند.

مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران درباره تغییر و تحولات در شهرداری تهران در یک سال باقیمانده و با توجه به اتمام مسئولیت حکام معاونان و مدیران شهرداری تهران گفت: قاعدتاً در این بخش نیز شهردار تهران ورود می‌کند و ما دخالتی در بخش انتصابات و جابجایی‌ها نداریم.

در همین ارتباط شهرداری تهران به‌منظور ارتقای روند خدمت‌رسانی به شهروندان در واپسین سال از ششمین دوره مدیریت شهری، دست به تغییرات قابل توجهی در سطوح مدیریتی ارشد زده است. این تغییرات با تصمیم علیرضا زاکانی انجام شد.

عبدالمطهر محمدخانی؛ سخنگوی شهرداری تهران درباره آغاز تغییرات در شهرداری تهران با حکم زاکانی گفت: با توجه به نیاز به بهینه‌سازی عملکرد واحدهای شهرداری و افزایش کارایی در مدیریت شهری، برخی تغییرات کلیدی در سطح مدیران ارشد به وقوع پیوسته است.

برهمین اساس انتصابات جدیدی از روز گذشته شروع شده که از آن جمله می‌توان به انتصاب داوود گودرزی به عنوان معاون جدید خدمات شهری شهرداری تهران و برکناری حسین نظری از این معاونت و ... اشاره کرد.

بر این اساس داوود گودرزی، شهردار منطقه 5 و رئیس سابق سازمان بازرسی شهرداری تهران، با حکم جدید به سمت معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران منصوب شد.

همچنین حسین نظری با تصمیم شهردار تهران، به‌عنوان مشاور شهردار تهران و رئیس هیئت‌مدیره شرکت مترو منصوب شد.

تغییرات در مرکز مطالعات مدیریت شهری

 طبق حکم شهردار تهران، علی شمسی‌پور به‌عنوان رئیس جدید مرکز مطالعات منصوب شد؛ این مرکز به‌عنوان یکی از ارکان کلیدی پژوهشی و تصمیم‌سازی در مدیریت شهری تهران فعالیت می‌کند. رفیعی آتانی نیز به‌عنوان مشاور شهردار تهران در حوزه‌های مختلف تخصصی حکم گرفت.

تغییرات در معاونت معماری و شهرسازی

در معاونت معماری و شهرسازی نیز نصرالله آبادیان، شهردار فعلی منطقه 7، به سمت مدیرکل امور شهرسازی این معاونت منصوب شد.

تغییرات در شهرداری‌های مناطق

علی‌احمدی، شهردار سابق منطقه 13، به‌عنوان شهردار جدید منطقه 7  جایگرین آبادیان شد همچنین نوری به‌عنوان شهردار منطقه 13 منصوب و کاشانی‌پور به‌عنوان شهردار منطقه 16 جایگزین سالاری‌پور شد.

به گزارش خبر24، پیش‌بینی می‌شود در روزهای آتی نیز تغییرات دیگری در شهرداری تهران صورت بگیرد.

عبدالمطهر محمدخانی؛ سخنگوی شهرداری تهران ابراز امیدواری کرد که تغییرات صورت‌گرفته برای ارتقای روند خدمت‌رسانی به شهروندان در واپسین سال ششمین دوره مدیریت شهری بتواند موجبات جلب رضایت هرچه بیشتر شهروندان را فراهم سازد.

منبع: تسنیم
24-news.ir/vdcci4qss2bq0o8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما