تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
تداوم حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی علیه مناطق مسکونی لبنان و ثبت رکورد بیشترین موشک شلیک شده از سمت لبنان از جدیدترین اخبار مربوط به تحولات منطقه است.
بمباران مناطق مسکونی لبنان توسط جنگنده‌های صهیونیستی
به گزارش خبر24، همزمان با تداوم حملات وحشیانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه مناطق مسکونی لبنان پاسخ موشکی حزب الله به این حملات و تجاوزات اشغالگران ادامه دارد.

تداوم حملات وحشیانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه لبنان
خبرنگار شبکه المیادین مستقر در جنوب لبنان از تداوم حملات وحشیانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه این منطقه خبر داد.
در این گزارش آمده است که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطق حداثا، یاطر و عیتا الجبل را هدف قرار دادند.
حمله به منطقه الجیه باعث تخریب و قطع آزادراه بین المللی در این بخش شد. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین چندین نوبت بقاع واقع در شرق لبنان را بمباران کردند.
این حملات شهر بعلبک، دورس، الجمالیه، بریتال، الخضر، امهز، شعث و مسیر نحله را هدف قرار دادند.

بمباران مناطق مسکونی لبنان توسط جنگنده‌های صهیونیستی

همچنین مناطق حوش الرافقه، الخضر، ریاق، سرعین و اللبوه نیز هدف قرار گرفتند. علاوه بر این، مناطق المنصوری، حبوش، معرکه، عین قانا و عبا توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفتند.

حمله موشکی حزب الله علیه تل آویو برای نخستین بار
از سوی دیگر رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از نخستین حمله موشکی حزب الله لبنان به تل آویو خبر داد.
به گزارش الجزیره، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی دقایقی قبل از نخستین حمله موشکی حزب الله لبنان به تل آویو طی نبرد کنونی خبر داد.
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از فعال شدن سامانه موشکی فلاخن داوود برای رهگیری موشک بالستیک حزب الله لبنان به سمت تل آویو خبر داد.
رادیو ارتش این رژیم مدعی شد که موشک بالستیک حزب الله توسط سامانه مذکور رهگیری شده است.
رسانه‌های عبری زبان نیز از ورود یک میلیون صهیونیست به پناهگاه‌ها در تل آویو طی چند دقیقه به دلیل به صدا درآمدن آژیرهای خطر خبر دادند. رسانه‌های عبری زبان همچنین از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در نتانیا، شارون و عیمق حیفر در شمال تل آویو خبر دادند.
آنها به شنیده شدن صدای چندین انفجار در شارون و گوش دان اشاره کردند.

مهم‌ترین پایگاه جاسوسی «اسرائیل» زیر آتش موشک‌های حزب الله رفت
رسانه‌های صهیونیستی به هدف قرار گرفتن پایگاه نظامی گلیلوت توسط حزب الله لبنان و توقف حرکت هواپیماها در فرودگاه بن گوروین اذعان کردند.
به گزارش شبکه المیادین، رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که بر اساس گزارش‌های مخابره شده، حزب الله لبنان پایگاه گلیلوت را هدف قرار داده است.
پایگاه نظامی گلیلوت یکی از مهم‌ترین و راهبردی‌ترین پایگاه‌های جاسوسی- نظامی در سرتاسر سرزمین‌های اشغالی به شمار می‌رود که زیرساخت‌های اصلی جاسوسی تل‌آویو در آن قرار دارد.
رسانه‌های عبری همچنین به توقف حرکت هواپیماها در فرودگاه بن گوریون اشاره کردند.

هاآرتص: ۴۰ هزار رزمنده منتظر یک اشاره سید حسن نصرالله هستند
از سوی دیگر روزنامه صهیونیستی هاآرتص به نگرانی شدید تل آویو نسبت به حضور ۴۰ هزار رزمنده از سوریه، عراق و یمن در جولان اشغالی سوریه اشاره کرد.
در این گزارش آمده است که ۴۰ هزار رزمنده از سوریه، عراق و یمن خود را به بلندی‌های اشغالی جولان سوریه رسانده‌اند و منتظر اشاره سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان برای نبرد با رژیم صهیونیستی هستند.
هاآرتص به نقل از مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی نوشت که شرایط در این منطقه نگران کننده است و حضور این نیروها یک مسأله بسیار خطرناک به شمار می‌رود.
در این گزارش آمده است که استقرار این نیروها بیانگر آن است که ممکن است جنگ رژیم صهیونیستی به یک جنگ منطقه‌ای بسیار گسترده‌تر تبدیل شود.
یک نهاد امنیتی در رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که حزب الله، توان مندی هایی دارد که می‌تواند میادین دریایی و اقتصادی این رژیم را تهدید کند. این حزب همچنان قدرت شلیک ۱۰۰ هزار موشک برای هدف قرار دادن اراضی اشغالی را دارد.

بمباران مناطق مسکونی لبنان توسط جنگنده‌های صهیونیستی

تعداد موشک‌های شلیک شده از سمت لبنان علیه اراضی اشغالی رکورد زد
این در حالی است که رسانه‌های عبری زبان به شلیک بیش از ۴۰۰ موشک توسط حزب الله لبنان به سمت مواضع رژیم صهیونیستی تنها طی یک روز اذعان کردند.
به گزارش شبکه الجزیره، رسانه‌های عبری زبان تاکید کردند که طی روز گذشته حزب الله لبنان بیش از ۴۰۰ موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک کرده است.
بنابر این گزارش‌های رسانه‌ای، آمار مذکور بیشترین تعداد موشک شلیک شده از سمت حزب الله از آغاز نبرد با دشمن صهیونیستی طی یکسال گذشته بوده است.
رزمندگان لبنانی به تازگی طی حملات موشکی پی در پی موفق شدند فرودگاه نظامی مجیدو واقع در غرب شهر العفوله در شمال اراضی اشغالی و فرودگاه و پایگاه نظامی رامات دیوید در جنوب شرق حیفا را هدف قرار دهند.

منبع: مهر
24-news.ir/vdcdsj0ffyt0on6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما