تاریخ انتشارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
منابع خبری بامداد شنبه گزارش دادند که در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شهر غزه، ۱۴ فلسطینی شهید شدند.
شهادت ۱۴ فلسطینی در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شهر غزه
به گزارش خبر24، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد شنبه تعدادی خانه را در محله‌های شجاعیه و التفاح در شهر غزه بمباران کردند.

بر اساس این گزارش، در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به این منطقه ۱۴ نفر از جمله تعدادی کودک شهید و بیش از ۵۰ نفر نیز زخمی شدند.

وزارت بهداشت غزه جمعه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۳ اعلام کرد که شمار شهدای تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تا این روز به ۳۷ هزار و ۲۶۶ نفر افزایش یافته است. این وزارتخانه همچنین آخرین آمار مجروحان این جنایات را ۸۵ هزار و ۱۰۲ نفر اعلام کرد.

پس از گذشت هشت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه از دست داده است.

منبع: ایرنا
24-news.ir/vdcaoin6o49nyy1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما