تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
منافقین در ۵ سال اخیر با گرفتن نقابی تحت عنوان شاکی به خود، چهره اصلی جلادگونه‌ خود را پوشاندند ولی به لطف خداوند متعال با آزادی حمید نوری طرح پرونده‌سازی آنها شکست خورد و کاخ آرزوی آنها فرو ریخت.
آزادی حمید نوری و شکست پروژه پرونده‌سازی منافقین
به گزارش خبرنگار سیاسی خبر24، حمید نوری که در ۱۸ آبان ماه ۱۳۹۸ پس از ورود به فرودگاه آرلاندای سوئد به صورت غیرقانونی بازداشت شده بود، اکنون در ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۳ پس از ۱۶۸۰ روز اسارت در زندان انفرادی سوئد که طولانی‌ترین زندان انفرادی دنیا بود به آغوش خانواده‌ خود بازگشت.

این موفقیت مرهون تلاش‌ها و پیگیری‌های قوه قضائیه، وزارت اطلاعات، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، وزارت خارجه و به‌ویژه وزیر خارجه شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان است.

آزادی حمید نوری نشان داد که با اتخاذ دیپلماسی عزتمندانه می‌شود هم از حقوق ایرانیان در تمام جهان دفاع کرد و هم دشمنان ایران را سر جایشان نشاند.

رژیم صهیونیستی با طراحی و عاملیت منافقین دسیسه کرده بودند که برای یکی از شهروندان جمهوری اسلامی ایران (حمید نوری) به طرز کاملا ضد حقوقی، یک فرایند حقوقی برای او درست کنند.

بیش از ۱۷ هزار شهید توسط همین سازمان ترور شده‌اند و حالا خواستند در این ۵ سال اخیر یک نقابی را تحت عنوان شاکی مقابل خودشان بگیرند و چهره اصلی جلادگونه‌ی خودشان را بپوشانند ولی به لطف خداوند متعال ناگهان ورق برگشت و با آزادی حمید نوری طرح پرونده‌سازی آنها شکست خورد و کاخ آرزویشان فرو ریخت.

سابقه‌ی حضور منافقین در کشورهای اروپایی به بیش از ۴۰ سال برمی‌گردد و شرایطی که کشور میزبان برای آنها فراهم کرده به‌گونه‌ای بود که می‌شود گفت از هر تخلف و از هر کار تبهکارانه‌ای در آن کشور مصون بودند؛ هیچوقت در تصور آنها نمی‌گنجید که چنین کار پرهزینه و طراحی شده‌ای را اجرا کنند و بعد به این صورت و به این شکل علیه خودشان پروژه به‌کار برود و به رسوای بزرگی برای آنها و طراح اصلی آن که رژیم صهیونیستی است، تبدیل شود.

این حرکت بزرگ نتیجه‌ی زحمات فراوان وزیر امور خارجه شهید حسین امیرعبداللهیان و در راستای سیاستی که دولت سیزدهم شهید سید ابراهیم رئیسی داشتند، بوده است.

این موفقیت در راستای تبعیت و پیروی از سیاست خارجی عزتمندانه و مقتدرانه‌ی جمهوری اسلامی ایران بود که رهبر معظم انقلاب چند سال پیش آن را ترسیم کرده‌ بودند و دولت سیزدهم آن را پیگیری کرد و اکنون نتایج ارزشمند آن را مشاهده می‌کنیم.

شاهد بودیم که دولت سیزدهم به شدت دنبال این بود که حقوق شهروندان را دنبال کند و از کسانی که خونشان به زمین ریخته می‌شود دفاع شود و مزدوران به پای میز محاکمه وارد شوند.

جمهوری اسلامی ایران وقتی ببیند کسی به ناحق محاکمه می‌شود حتما پیگیری می‌کند و تا انتهای این کار موضوع را دنبال می‌کند و منافقین قطعا دریافته‌اند که به صورت چیزی بی‌ارزشی درآمده‌اند که امروزه حتی اروپا نیز دیگر روی آنها چندان حسابی باز نمی‌کند و به این نتیجه رسیده است که این گروهک‌های تروریستی کارآیی برای آنها ندارد.

شایان ذکر است عمر پروژه‌های ضد امنیتی که علیه کشور ما، ایران عزیز است به پایان رسیده و دوران پاسخگویی فرا رسیده است.

پایان پیام/
24-news.ir/vdciuqaz5t1a5q2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما