تاریخ انتشارشنبه ۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶
قالیباف، کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ارزیابی از سومین مناظره انتخاباتی پرداخت.
ارزیابی قالیباف از سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳
به گزارش خبر24، محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بعد از اتمام سومین مناظره تلویزیونی ۶ نامزد انتخابات، اظهار کرد: امشب بحث مهم حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی مطرح شد که بسیار مهم و جدی است.

وی ادامه داد: معتقدیم موضوعات فرهنگی به خصوص در چالش های اقتصادی در ابعاد مختلف به خصوص حوزه فضای مجازی و تاثیرات در فرهنگ و کالاهای فرهنگی و انتقال فرهنگ ما و فضای کسب و کار بسیار موثر و جدی است.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری همچنین گفت: از مردم در هر جای کشور و با عر سن و با هر تخصصی خواهش می کنم که پیشنهادات و نظرات خود را درباره طرح ۵ محوری درباره تحول در حوزه اقتصادی در سایت ghalibaf.ir بیان کنند تا از نظرات آن ها استفاده کنیم.

قالیباف با اشاره به پیشنهادش برای انسداد مرزهای شرقی کشور گفت: نکته ای به عزیزانمان در سیستان و بلوچستان درباره انسداد مرز بگویم؛ شما سابقه من را می شناسید، در دوران نیروی انتظامی کسی بودم که بانی بازارچه‌های مرزی در مناطقی همچون میرجاوه و زهک بودیم لذا حتما باید مرزنشینان از ظرفیت ها و فرصت های مبادلات مرزی برخوردار باشند.

وی تاکید کرد: تامین اقتصاد مرزی حق مرزنشینان است و نگران این موضوع نباشند؛ این به امنیت کشور کمک می کند و برای مرزنشینان نیز بهتر است.
24-news.ir/vdcbf0b8arhba0p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما