تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷
محمدمهدی فروردین تصریح کرد: قدر شناسی حقیقی از شهدای خدمت، تداوم مسیر خدمتگزاری به مردم و پیشبرد اهداف آیت الله شهید رئیسی و همراهانش است که با انتخاب اصلح این مسیر پر صلابت‌تر ادامه خواهند یافت.
قدرشناسی حقیقی از شهدای خدمت، تداوم مسیر خدمتگزاری به مردم است
محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش و همچنین نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین از استان فارس در مجلس شورای اسلامی در خصوص شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبر24، در خصوص شاخصه‌های رئیس جمهوری که جایگزین رئیس جمهور شهید خواهد شد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در سخنرانی سالگرد ارتحال امام راحل که فرمودند: "ملت ایران برای اینکه بتواند عمق راهبردی خود را تثبیت کند و کام مردم را شیرین کند و حفره‌های اقتصادی و فرهنگی را پرکند به یک رئیس‌جمهور فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب نیاز دارد" بیان کرد: معتقدم در شرایط حاضر بهترین و کامل‌ترین شاخصه‌ها را رهبر عزیز انقلاب بیان فرموده‌اند که مردم با بصیر با توجه به رهنمودهای گهربار ایشان شایسته‌ترین فرد را که لایق جایگاه مدیریت اجرایی و رهرو شهید جمهور آیت‌اللّه رئیسی باشد را انتخاب کنند.

فروردین ادامه داد: لازم است اصحاب رسانه و صاحبان تریبون‌های مختلف این شاخصه‌ها را بدرستی برای مردم تبیین کنند.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در خصوص فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند "حماسه انتخابات مکمل حماسه تشییع پیکر شهدای خدمت" است، اذعان کرد: این اجتماعات پرشور پیام‌هایی داشت؛ یکی از این پیام‌ها همین بود که ملت ایران پرانگیزه است، خسته‌نشده است، ایستاده است، زنده است، در مقابل حوادث گوناگون حضور خود را نشان می‌دهد و انگیزه‌ی خود را نشان می‌دهد.

رئیس فراکسیون ورزش تصریح کرد: حضور مردم در عرصه تعیین سرنوشت کشور در واقع امتداد و مکمل حماسه حضور در بدرقه شهیدان عزیز پرواز اردیبهشت است.

وی اظهار کرد: قدر شناسی حقیقی از شهدای خدمت، تداوم مسیر خدمتگزاری به مردم و پیشبرد اهدافی است که آیت الله شهید رئیسی و همراهانش آن را دنبال می‌کردند.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین اذعان کرد: بدرقه شهیدان فقط به حضور در مراسم تشییع و تکریم آنان ختم نمی‌شود، بزرگداشت واقعی آنان این است که با حضور حداکثری در انتخابات نزدیک‌ترین فرد به تفکر آنان را انتخاب کنیم تا این حرکت بدون وقفه و با همان سرعت و جدیت ادامه یابد.

رئیس فراکسیون ورزش خاطر نشان کرد: تجربه تاریخی نشان می‌دهد که ملت ما در حوادث اینچنینی سنگ تمام می‌گذارند، پس از شهادت شهید رجایی، شخصی را به ریاست جمهوری برگزیدند که حرکت انقلاب را به سمت اهدافش مضاعف کرد.

فروردین در پایان تصریح کرد: این بار نیز ملت ایران به کوری چشم دشمنان هم با مشارکت قوی و هم انتخاب اصلح این مسیر پر افتخار را پر صلابت‌تر از گذشته، ادامه خواهند داد.

پایان پیام/
24-news.ir/vdcc4eqsi2bq008.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما