تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰
زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید در حال حاضر هدایت تیمی را بر عهده ندارد و همین قضیه موجب شده است تا حرف و حدیث های زیادی پیرامون آینده او مطرح باشد و باید دید که زیزو چه تصمیمی برای آینده خود در نظر دارد.
چرا زیدان به پاریسن ژرمن نمی رود؟
به گزارش خبر24 ، یکی از گزینه هایی که گفته می شود زیدان ممکن است به آنجا برود، پاریسن ژرمن است. در واقع پی اس جی علاقه خاصی به زیدان دارد و می خواهد او را به عنوان سرمربی در باشگاه خود داشته باشد چرا که زیدان سه بار موفق به قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شده است و رویای دیرینه پی اس جی و مالکان قطری اش هم قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است. اما موانعی در راه آمدن زیدان به پی اس جی وجود دارد.

به گفته رسانه فرانسوی تله فوت، زین الدین زیدان به پاریس نمی آید چرا که پروژه پی اس جی آنطور که باید و شاید، زیدان را متقاعد نکرده است و از نظر زیدان این پروژه نمی تواند یک پروژه موفقیت آمیز برای او باشد.

امباپه به تازگی قرارداد خود را با پی اس جی تمدید کرده است و در آن اختیاراتی فراتر از یک بازیکن عادی در باشگاه دارد. همین قضیه موجب می شود تا برخی از سرمربی های بزرگ از آمدن به پی اس جی خودداری کنند.

منبع: فوتبالی
24-news.ir/vdcenp8o.jh8opi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نرخ طلا و ارز