تاریخ انتشارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱
هیچ آسیبی به خلبان و سرنشینان هواپیما وارد نشد/

خارج شدن یک فروند ایرباس از باند فرودگاه کرمانشاه+ فیلم

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با تایید خبر خروج هواپیمای کرمانشاه - تهران از باند، گفت: هیچ آسیبی به خلبان و سرنشینان هواپیما وارد نشده است.
خارج شدن یک فروند ایرباس از باند فرودگاه کرمانشاه+ فیلم
به گزارش خبر24، یک فروند ایرباس ۳۱۹ شرکت هواپیمایی ایران ایر که تهران را به مقصد کرمانشاه ترک کرده بود حوالی ساعت ۶ صبح امروز به هنگام فرود در فرودگاه کرمانشاه از باند خارج شد.

این حادثه به علت شکستگی چرخ جلو هواپیما رخ داده و هیچ تلفات یا مصدومی نداشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با تایید خبر خروج هواپیمای کرمانشاه - تهران از باند، گفت: هیچ آسیبی به خلبان و سرنشینان هواپیما وارد نشده است.

جلیل بالایی افزود: صبح امروز (۱۲ بهمن) پرواز کرمانشاه - تهران متعلق به شرکت هواپیمایی ایران‌ایر بعد از لندینگ و طی کردن حدود نیمی از مسیر از باند فرودگاه منحرف شد.

او افزود: خوشبختانه در این ماجرا هیچ آسیبی به خلبان و سرنشینان هواپیما وارد نشده و همه آن‌ها در کمال سلامت به داخل فرودگاه منتقل شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه دلیل این سانحه را کولاک و نامناسب بودن هوا به دلیل بارش برف اعلام کرد.

او گفت: اکنون در سایر پرواز‌های فرودگاه هیچ مشکلی نداریم و تمامی پرواز‌های فرودگاه کرمانشاه برقرار است.

دانلود

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران ایر گفت: هواپیما ایرباس ۳۱۹ سالم بر زمین نشسته و هیچ مشکلی برای مسافران ایجاد نشده است.

معصومه اصغر زاده با  بیان اینکه هواپیمای ایرباس ۳۱۹ در هنگام فرود و وارد شدن به تاکسی ری دچار مشکل شده است، گفت: خلبان توانسته هواپیما را سالم بر زمین بنشاند اما به هنگام وارد شدن به پارکینگ و تاکسی ری به دلیل برف و کولاک شدید و لغزنده بودن سطح باند در فرودگاه کرمانشاه چرخ آن از باند خارج شده و وارد چمن شده است.

او افزود: مسافران از هواپیما پیاده شدند و مشكل خاصی برای مسافران پیش نیامده است.

اصغر زاده اظهار کرد: به هواپیما آسیبی وارد نشده اما حرکت نمى كند و بعد از چک های نهایی دوباره وارد خط پروازی می شود. زمانی که خلبان قصد وارد شدن به تاکسی وی را داشته، چند متر از باند خارج و وارد زمین گِلى شده است.

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران ایر اظهار کرد: این هواپیما از تهران حرکت کرده بود.

گفتنی است؛ پرواز تهران - کرمانشاه در فرودگاه کرمانشاه، هنگام تاکسی کردن برای پارک در پارکینگ فرودگاه، چرخ جلو هواپیما از باند خارج شده و در گل و لای اطراف باند فرو رفت که بلافاصله هواپیما متوقف شد و مشکلی برای هیچ یک از مسافران بوجود نیامد.
 
24-news.ir/vdcg.393rak9n7pr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نرخ طلا و ارز