تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای، نماز جمعه این هفته تهران را یکی دیگر از نصرت های الهی دانست و از پای بندی ملت شریف ایران اسلامی نسبت به اصل بنیادین و مترقی ولایت فقیه و ارادت قلبی آنان به انقلاب اسلامی و رهبری معظم تمجید کرد.
مجلس خبرگان: نماز جمعه اخیر یکی از نصرت‌های الهی بود
به گزارش خبر24، مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای، نماز جمعه این هفته تهران را یکی دیگر از نصرت های الهی دانست و از پای بندی ملت شریف ایران اسلامی نسبت به اصل بنیادین و مترقی ولایت فقیه و ارادت قلبی آنان به انقلاب اسلامی و رهبری معظم تمجید کرد.
متن بیانیه مجلس خبرگان رهبری به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
سپاس به درگاه خداى بزرگ كه ملّت ايران را از نعمت امامت و استمرار آن در عصر غيبت بهره‏ مند ساخت و در پرتوى آن، جمهورى اسلامى را در اين كشور، استقرار بخشيد و زمينه حاكميت دين خود را با رهبرى ‏هاى قاطعانه‏ امام راحل «قدس‏ سره» و مقام معظم رهبری «مدظله العالی» همراه با ايثار و فداكارى مردم خداجوى و شريف اين مرز و بوم، فراهم ساخت.

بدون شك، اين حركت بزرگ تاريخ‏ ساز كه پيوسته با عنادها و كينه توزى هاى استكبار جهانى و صهيونيسم بين الملل مواجه بوده فراز و نشيب ‏هاى زيادى را پشت سر گذارده، اما بحمدلله پيوسته دست هدايت و حمايت الهى را به همراه داشته است و این امر موجب شده که علی رغم تمام هیاهوهای رسانه ای غرب علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امروز ایران مقتدر و اسلامی بتواند با همین پشتوانه الهی و مردمی، رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را خفه کند.

نماز جمعه این هفته تهران و حضور باشکوه و میلیونی مردم ایران در آن یکی دیگر از مصادیق مبارزه با ظلم مستکبران و اعلان قدرت این نظام مقدس و فرياد خُفته ملتی بود که از زبان گوياى رهبر عاليقدر انقلاب حضرت آيت الله العظمی خامنه اى «مدظله ‏العالى» در خطبه هاى نماز به گوش دنیا رسید و روح جديدى در كالبد ملّت ایران و آزادگان جهان دمید.

نماز جمعه این هفته تهران بعد از عملیات وعده صادق، الحق یکی دیگر نصرت های الهی بود که موجب دلگرمی جبهه مقاومت و مردم ستمدیده غزه و لبنان شد و پای بندی ملت شریف ایران اسلامی را نسبت به اصل بنیادین و مترقی ولایت فقیه و ارادت قلبی آنان به انقلاب اسلامی و رهبری معظم را به نمایش گذاشت.

ضمن قدردانی از این حضور آگاهانه و بصیرت انقلابی، خدای متعال را برای داشتن رهبری شجاع و زمان شناس و مردمی فهیم شاکریم و همواره برای طول عمر و سلامتی این عمود خیمه نظام، متضرعانه دعا می کنیم.
محمدعلی موحدی کرمانی
رئیس مجلس خبرگان رهبری

منبع: فارس
24-news.ir/vdcir3azzt1a552.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما