تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲
رئیس پنتاگون در جریان گفت‌وگو با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سالگرد آغاز جنگ غزه، بر حمایت تزلزل‌ناپذیر واشنگتن از تل‌آویو تاکید کرد.
پنتاگون: آمریکا به امنیت اسرائیل متعهد است
به گزارش خبر24، وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا لوید آستین در اولین سالگرد جنگ غزه (هفتم اکتبر، 16 مهر ماه)، در جریان یک تماس تلفنی با وزیر جنگ اسرائیل، برحمایت واشنگتن از رژیم صهیونیستی تاکیدکرد.
طبق گزارش روزنامه «یدیعوت آحارونوت»، آستین در جریان گفت‌وگو با گالانت بر تعهد تزلزل‌ناپذیر ایالات متحده در قبال امنیت اسرائیل تاکید کرد.
رئیس پنتاگون در این گفت‌وگو مدعی شد که واشنگتن به برقراری آتش‌بس در نوار غزه متعهد است و تصریح کرد که واشنگتن «توانمندی چشمگیری» در محافظت از شهروندان آمریکایی و ارائه کمک‌های بیشتر ومهار تنش‌های بیشتر دارد.

طبق گزارش یدیعوت آحارونوت، گالانت و آستین در جریان گفت‌وگوی تلفنی خود بار دیگر اظهارات ضدایرانی خود را تکرار کردند و متعهد به مقابله با ایران و گروههای مقاومت منطقه شدند.
با گذشت یکسال از جنگ غزه و شهادت حدود 42 هزار فلسطینی، مقام‌های ایالات متحده تنها در حرف از برقراری آتش‌بس در غزه حمایت می‌کنند اما در عمل از هیچ گونه حمایتی از جنایات رژیم صهیونیستی دریغ نمی‌کنند.

منبع: فارس
24-news.ir/vdchkwnz623nkkd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما