تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خطبه‌های نمازجمعه به دشمن پیام اقتدار داد و برای جامعه آرامش به عمل آورد و در جبهه‌های مقاومت روحیه امید تزریق کرد.
قالیباف: نماز جمعه نصر روحیه امید را به مقاومت تزریق کرد
به گزارش خبر24، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس گفت: فرارسیدن هفته فراجا را به کارکنان امنیت‌آفرین و خدمتگزار پلیس تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. 
وی ادامه داد: تأمین امنیت آرامش مردم خدمت بزرگ پلیس به کشور است. برای تمامی این عزیزان در عمل به این وظیفه خطیر آرزوی توفیقات روزافزون دارم.

قالیباف گفت: یاد و خاطره شهدای مظلوم و جان‌برکف فراجا را گرامی می‌دارم. همچنین روز ملی روستا و عشایر را گرامی می‌داریم. روستاییان پرتلاش و عشایر غیور ضامن بالندگی جامعه هستند  و نقش بی‌بدیل آنها در امنیت غذایی، حفاظت و حراست از فرهنگ بومی، پاسداری از مرزها و حفظ میراث‌فرهنگی کشور بر همگان روشن است.
وی بیان کرد: نمازجمعه این هفته رهبر حکیم انقلاب اسلامی روشن‌ترین جلوه اتحاد و اقتدار ملی بود. بار دیگر مردم ایران حماسه وحدت آفریدند و زن و مرد پیر و جوان با سلیقه‌های سیاسی مختلف برای حفظ کیان وطن پشت سر رهبری حکیم و شجاع نماز وحدت خواندند و جمعه تاریخی نصر را برای ایران اسلامی رقم زدند و دنیا شاهد بود که ایران عزیز ما به پشتوانه وجود رهبر انقلاب اسلامی و با درایت و ملتی هوشمند قوی و سربلند است. نیروهای مسلح به پشتوانه این دو نعمت دلگرم و قدرتمند هستند.

قالیباف تصریح کرد: دشمنان چنین کشوری حتی اگر با خطای محاسباتی دست به ماجراجویی‌های مقطعی علیه کشور ما بزنند نمی‌توانند به استقلال و عزت ملی ما و مسیر کلی کشور خدشه‌ای وارد نمایند.
وی گفت: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب همه ما باید تأکید کنیم که تفرقه سیاست دشمن است. تفرقه میان آحاد جامعه، میان دولت و ملت،  میان گروه‌ها و احزاب در جامعه اسلامی و میان ملت‌ها و دولت‌های اسلامی سمی مهلک است.

قالیباف اظهار داشت: همان جنایت‌کار اشغالگری که شهید هنیه را به شهادت می‌رساند شهید نصرالله را نیز شهید می‌کند. آنها با شیعه، سنی، انسانیت شرافت و صلح دشمن هستند و اتحاد باید براین‌اساس مستحکم شود.
وی بیان کرد: هوشمندی رهبر شجاع انقلاب مبنی بر برگزاری خطبه‌های نمازجمعه و تاریخ‌سازی مردم به دشمن پیام اقتدار داد و برای جامعه آرامش به عمل آورد و در جبهه‌های مقاومت روحیه امید تزریق کرد. اینجانب در برابر چنین رهبر و مردمی سر تعظیم فرود می‌آوریم و خداوند کریم را سپاس می‌گوییم و وظیفه خود می‌دانم ابتدا خودم و سپس به دیگر مسئولان کشور نسبت به حل مشکلات زیادی که این مردم نجیب دارند به‌خصوص در حوزه اقتصادی متذکر شوم.

قالیباف گفت: از خداوند متعال مسئلت دارم هرگز شاهد روزی نباشیم که ما مسئولان کشور آن را بدون دغدغه حل مشکلات مردم به فردا برسانیم.

منبع: فارس
24-news.ir/vdcdzn0fjyt0oo6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما