تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
نماینده مردم خاش، میرجاوه و بخش‌های نصرت آباد و کورین در مجلس؛

رمز پیروزی انقلاب همبستگی ملت و هم مسیر بودنشان است

اسماعیل حسین زهی تصریح کرد: سرافرازی ملت ایران با وجود دشمنی‌ها و تحریم‌ها در اتحاد ملی و حفظ حداکثری مردم در مسیر انقلاب است که این همبستگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را رقم زده است.
رمز پیروزی انقلاب همبستگی ملت و هم مسیر بودنشان است
اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش، میرجاوه و بخش‌های نصرت آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی، در خصوص راز ماندگاری انقلاب اسلامی پس از ۴۵ سال علی‌رغم دشمنی‌ها، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبر24، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تصریح کرد: رمز ماندگاری انقلاب ما این بود که مردم انقلاب کردند و خود مردم برای پیروزی انقلاب سرمایه بودند که همبستگی و هم‌ مسیر بودنشان این پیروزی را رقم زد.

حسین زهی بیان کرد: با توجه به تحریم‌های ظالمانه و جنگ تحمیلی و همچنین دشمنان خارجی زیادی که وجود داشت و دارد خوشبختانه سرمایه عظیمی به نام مردم ایران داریم که جزء مردمان دیرینه و تاریخی هستند و الحمدالله با اتحاد ملی و حفظ حداکثری خود این انقلاب را روی پای خود نگه داشته‌اند.

نماینده مردم خاش، میرجاوه و بخش‌های نصرت آباد و کورین در مجلس با بیان اینکه در این ۴۵ سال شما می‌دانید که بعضی کشورهای دیگر تا قوی می‌شوند یک جنگی رخ می‌دهد و انقلابشان از هم پاشیده می‌شود، اذعان داشت: انقلاب ما چون انقلاب مردمی بود پایبند خودش است و تزلزلی در آن راه ندارد.

وی دستاوردهای انقلاب را اینگونه بیان کرد: که این حکومت توسط خود مردم انتخاب می‌شود و در انتخاباتی که برگزار می‌شود، خبرگان رهبری برابر قانون اساسی قرار دارند، مجلس، ریاست جمهوری و شورای شهر همه توسط مردم انتخاب می‌شوند و حکومت مردم بر مردم است.

حسین زهی با بیان اینکه در واقع یکی از ماندگارترین دلایل پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی بحث ۲۲ بهمن است، تصریح کرد: که در سالگرد چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی حضور مردم در صحنه و انتخابات آینده رمز ماندگاری آن است که این را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم مردم از هر قشر و جناحی که هستند با صبر و سعه خاصی پای صندوق‌های رأی بیایند و در انتخابات شرکت کنند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی بزنند که با دشمنی و با رسانه‌هایی که در اختیار دارند می‌خواهند مردم را نا امید کنند. 

نماینده مردم خاش، میرجاوه و بخش‌های نصرت آباد و کورین در مجلس بیان کرد: هر کس که انتخاب می‌شود باید برای این مملکت عزیز قدم‌هایی بردارد.

وی در خصوص انتخابات اظهار داشت: انتخاباتی که ما پیش رو داریم یکی انتخابات خبرگان رهبری است که مردم باید افرادی را که همه مجتهد هستند انتخاب کنند تا ان شاء الله با مقام معظم رهبری و نظام هماهنگ باشند و اما در بحث انتخابات مجلس امیدواریم‌ مردم کسانی را که انتخاب می‌کنند انتخابی توام با آگاهی باشد تا باعث امنیت، آرامش و آبادانی کشور شوند.

حسین زهی در پایان ضمن امید به آینده‌ای درخشان گفت: مردم را دعوت می‌کنیم هم در انتخابات هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پر شوری داشته باشند تا دشمنان انقلاب بدانند مردم همیشه در صحنه بوده و خواهند بود.

پایان پیام/
24-news.ir/vdcb8ab8zrhbazp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما