تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
تهران در بخش نوآوری جایزه جهانی نوآوری۲۰۲۴ مسکو، حائز رتبه برتر شد.
درخشش شهرداری تهران در  جایزه جهانی نوآوری۲۰۲۴ مسکو
به گزارش خبر24، تهران در بخش نوآوری جایزه جهانی نوآوری ۲۰۲۴ مسکو، حائز رتبه برتر شد.
در این رویداد که در حاشیه اجلاس جهانی شهرداران شهرهای عضو قدرت‌های نوظهور جهان «بریکس» برگزار می‌شد، طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه شهرها و پایتخت‌های مختلف به داوری گذاشته شد. کشورهایی اعم از روسیه، قرقیزستان، تاجیکستان، بلاروس، قطر، بحرین، مالزی، اندونزی، فیلیپین، چین، امارات و... در این رویداد حضور داشتند.

در جایزه جهانی نوآوری ۲۰۲۴ مسکو که شامل ۱۲ بخش بود، طرح «من شهردارم» به‌عنوان ابتکار تهران به این رویداد ارائه و پس از داوری، به‌عنوان طرح برگزیده در بخش نوآوری رویداد جایزه جهانی نوآوری ۲۰۲۴ مسکو مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت. 

گفتنی است هیئت داوران از لطف‌الله فروزنده که به نمایندگی از شهردار تهران در این رویداد شرکت کرده بود، تقدیر و تشکر کرد. 

لطف‌الله فروزنده در سخنانی کوتاه در این اجلاس، ضمن ابلاغ سلام گرم علیرضا زاکانی شهردار تهران به نمایندگان شهرداری‌های عضو بریکس، توضیحاتی درباره روند اجرایی طرح «من شهردارم»، کارکردها و استقبال میلیونی شهروندان از آن ارائه کرد. 

به گزارش شهر، پیمان بریکس یک تشکیلات جهانی متشکل از قدرت‌های نوظهور جهان مانند برزیل، روسیه، چین، هند و آفریقای جنوبی است که برای گسترش مناسبات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی تشکیل شده است. کشورمان نیز از شهریورماه سال گذشته به عضویت این پیمان درآمد. 

منبع: فارس
24-news.ir/vdcfecdy0w6djva.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما