تاریخ انتشاريکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
کلیدواژه ای برای تخریب رئیسی/ چند نمونه از حجم انبوه شایعات و #دروغ_انتصابات_فامیلی علیه دولت رئیسی را در این ویدئو ببینید و نظر بدهید. پشت پرده دروغ هایی که رونق پیدا کرد و تکذیب هایی که بایکوت شد ...
فایل ویدیو
خبر24- دولت فامیلی؛ این کلیدواژه‌ای برای تخریب دولتی است که تلاش می‌کند اشتباهات دولت قبل را جبران کرده و سامانی به اوضاع آشفته کشور دهد.

مخالفان این اصلاحات که نگران از دست رفتن منافع خود از رانت‌های بی‌شمار دولت قبل هستند، می‌کوشند با تخریب دولت رئیسی، همچنان دسترسی خود به منافع مردم را حفظ کنند.
مهمترین بهانه تخریب‌کنندگان برای تضعیف دولت، شایعه‌پراکنی درباره نسبت فامیلی اکثر دولتمردان است. سناریویی که عمدتا از طریق کانالهای بی نام و نشان در فضای مجازی دنبال شده و تکذیبیه‌های آن بایکوت می‌شود.

تخریب‌ها و فیک‌نیوزها در این رابطه یکی دو مورد نیست. نمونه‌ها بسیارند. مثلا گفته شد که وزیر اول پیشنهادی آموزش و پرورش پسرعمه همسر رئیس‌جمهور است که این مورد از طریق مصاحبه حسین باغگلی با رسانه ها تکذیب شد. در ادعایی دیگر مطرح شد که داماد وزیر بهداشت در انتصابات وزارتخانه دخالت دارد که این مورد نیز با صدور بیانیه ای تکذیب شد. این ادعاها البته تمامی نداشت و در مواردی دیگر گفته شد دو برادر وزیر در جهاد کشاورزی پُست گرفته‌اند و همچنین برادر همسر وزیر کار، دستیار ویژه او شده است.

همه این شایعات البته تکذیب شده اما تخریب‌کنندگان ناامید نمی‌شوند. شایعاتی همچون اینکه خواهرزاده وزیر ارشاد، مشاور وزیر کشور شده یا باجناق رئیس کل بانک مرکزی، معاون مالی او شده، از دیگر نمونه‌های عملیات روانی علیه دولت رئیسی است.

وزارت صنعت هم از این حملات دروغین بی نصیب نمانده و گفته شده برادر همسر وزیر در هیئت مدیره یک شرکت فولاد پست گرفته و یک نماینده مجلس هم درباره انتصابات فامیلی در وزارت صمت هشدار داده است!

به‌نظر می‌رسد عدم توجه دولت انقلابی به سفارش‌ها برای توزیع پُست‌های مدیریتی، بهانه‌ای برای حملات به دولت شده، اما هر چه هست، حالا برای افکارعمومی روشن شده این ادعاها سندیتی نداشته و تنها برای تخریب تلاشهای دولت برای بازگشت به ریل عدالت، انجام می‌شود.

ویدئوی فوق کاری از خبر24 جهت روشنگری در خصوص شایعات ضد انقلاب درباره انتصابات در دولت سیزدهم است.
24-news.ir/vdcco4q4.2bq008laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نرخ طلا و ارز