تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳
مردم تهران در پی حملات موفق موشکی ایران به رژیم صهیونیستی با حضور در میدان امام حسین از عملیات وعده صادق ۲ حمایت کردند و یاد شهید نصرالله را گرامی داشتند.
فایل ویدیو
به گزارش خبر24، اجتماع «گرامیداشت مجاهد کبیر شهید سید حسن نصرالله و حمایت از عملیات وعده صادق» امروز (چهارشنبه ۱۱ مهرماه) در میدان امام حسین تهران برگزار شد.

تشکر مردم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
در این اجتماع مردم از اقشار مختلف حضور داشتند و با سر دادن شعار «مرگ بر اسرائيل» و «مرگ بر آمریکا» انزجار خود را از رژیم سلطه نشان دادند. همچنین مردم با شعار «سپاه انقلابی تشکر تشکر» از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کردند.

گفتنی است؛ شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی عملیات وعده صادق ۲ در پاسخ به ترورهای ناجوانمردانه اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله، سردار نیلفروشان و دیگر فرماندهان مقاومت با ده‌ها موشک سرزمین‌های اشغالی را آماج حمله قرار داد. کشورهای مختلف جهان که از ظلم و ستم رژیم خون‌خوار صهیونیستی به ستوه آمده‌اند از شب قبل به شادمانی در خیابان‌ها پرداختند.

خاتمی: اسرائيل باید از صحنه روزگار محو شود
سید احمد خاتمی امام جمعه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در حاشیه این مراسم، ضمن اشاره به عملیات وعده صادق ۲، گفت: عملیات وعده صادق ۲ در حقیقت هشداری است به دنیای استکبار که ما آرام بگیر نیستیم. 

وی افزود: رژیم صهیونیستی جبار، نسل‌کش و کودک‌کش است. این رژیم سفاک باید نابود شود. امام راحل فرمود اسرائيل باید از صحنه روزگار محو شود. تا رسیدن به هدف مقدس از بین برداشتن ستمگران به این راه ادامه خواهیم داد.

میرالتاجدینی: مکتب سید حسن نصرالله مکتب پایداری است
سید محمدرضا میرتاج‌الدینی دبیر مجمع پارلمانی بین‌المللی شهید سلیمانی در حاشیه این مراسم به خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: موشک‌باران عزتمندانه رژیم صهیونیستی توسط سپاهیان قدرتمند و عزیزمان یک گوشمالی به این رژیم خون‌خوار بود. این عملیات پاسخ به جنایت رژیم سفاک صهیونیستی در لبنان، غزه و ترورها بود.

وی افزود: هنوز ما داغدار شهیدان خود هستیم. ما مسیر شهید هنیه و شهید نصرالله را ادامه خواهیم داد. این عمليات قدرت‌نمایی و ظرفیت‌های سپاه عزیز ما بود. اگر رژیم خبیث صهیونیستی دست از پا خطا کند جواب  اسرائيل کوبنده و نابودکننده خواهد بود. همه زیر ساخت‌های رژیم صهیونیستی مورد هدف ما قرار خواهد گرفت. 
دبیر مجمع پارلمانی بین‌المللی شهید سلیمانی عنوان کرد: رهبران جنایات‌کار رژیم صهیونیستی همه هدف ما هستند. تا این رژیم کودک‌کش جانی را نابود نکنیم از پا نخواهیم نشست. ما حزب‌الله لبنان را تنها نخواهیم گذاشت. همان‌طور که مردم مظلوم غزه را تنها نگذاشتیم.

میرتاج‌الدینی گفت: تا آزادی قدس این راه را ادامه خواهیم داد. این پرچم را امام به دست ما داده است. با هدایت رهبرمعظم انقلاب جبهه مقاومت به پیروزی خواهد رسید. مکتب سید حسن نصرالله مکتب پایداری است.

محجوب: قدرت موشکی ما به همه اثبات شد 
علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی پیرامون عملیات وعده صادق ۲، گفت: آن‌چه که روشن است و در عصر جنگ‌های غیرمتقارن و غیر متعارف هستیم. باید برای جامعه ما شرایط فعلی این‌طور تبیین شود که هر هجوم غیرمتقارنی پاسخی غیرمتقارن دارد.

وی افزود: ممکن هرگز جنگ رودر رویی صورت نگیرد، اما آن‌چه که دیشب شاهد بودیم توانمندی تکنولوژیک و توانایی حرفه‌ای جنگ بود. ما اطلاع دقیقی نداریم که چه اتفاقی افتاده است، اما قدرت موشکی ما به همه اثبات شد و این یک پیروزی بزرگ است.

دبیرکل خانه کارگر عنوان کرد: این عملیات یک هشدار بزرگ به رژیم صهیونیستی است که نیازی به ارسال سرباز نیست. راه‌های بهتری برای سرنگونی و نابودی این رژیم خبیث وجود دارد. این عملیات پاسخی محکم به رژیم صهیونیستی بود. این عملیات پاسخ به خون شهدای کارگر فلسطینی بود. ده‌ها هزار کارگر فلسطینی در جنایت این رژیم شهید شده‌اند. همچنین پاسخ به خون شهیدان عزیز ما شهید هنیه و شهید نصرالله است.
 
24-news.ir/vdcawon6i49nye1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما