تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
عزاداری جلوی دوربین یا بزن بکوب پشت صحنه؟!

جزییات بازداشت فوتبالیست ها در پارتی شبانه + فیلم

امروز خبر دستگیری چند بازیکن مطرح تهرانی در یک پارتی شبانه و در حالت غیر طبیعی منتشر شد.
فایل ویدیو
به گزارش سرویس ورزشی خبر ۲۴، امروز خبر دستگیری چند بازیکن مطرح تهرانی در یک پارتی شبانه و در حالت غیر طبیعی منتشر شد.

این موضوع باعث شد که گمانه زنی ها برای اعلام اسلامی این بازیکنان شدت بگیرد. در همین حال کانال بیسیمچی مدعی شد که مهدی قائدی یکی از دستگیر شدگان پارتی اطراف تهران است.

این منبع همچنین اظهار داشته که این بازیکن استقلال خود برگزار کننده این مراسم بوده است. این در حالی است که مهدی قائدی در روزهای گذشته مانند سایر سلبریتی ها به فضای  غبار آلود اخیر دامن زده بود.

قائدی در حمایت از حسین ماهینی استوری گذاشت و همچنین بعد از بازی نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگاران در کنار زمین گفت: «با این وضعیتی که توش هستیم نمیشه زیاد در مورد فوتبال صحبت کرد و الان واقعا دغدغه‌ام فوتبال نیست.»

خبر برگزاری پارتی شبانه توسط بازیکنان در حالی مطرح می شود که برخی از بازیکنان در جریان لیگ برتر پس از گلزنی اقدام به خوشحالی بعد از گل نمی کردند. این خبر که پشت پرده زندگی سلبریتی ها را نمایان تر کرد با واکنش هایی از سوی مردم مواجه شد.

با این حال برخی خبرها حاکی از آن است که فوتبالیست‌های حاضر در پارتی شبانه در دماوند، اکنون آزاد شده اند. شب گذشته این افراد بازداشت شدند اما اکنون فقط یک نفر که بازیکن فوتبال نیست در بازداشت است و باقی افراد آزاد شدند.

کدام بازیکنان در پارتی دماوند دستگیر شدند؟!

به گزارش سرویس ورزشی خبر ۲۴ خبرها حاکی از آن است که شب گذشته یکی از بازیکنان استقلال به مناسب شب کریسمس در دماوند پارتی گرفته است. 

(م.ق) به همراه همسر و خواهرش و همچنین سه بازیکنان دیگر (د.ش) (م.م) و (ب.م) در این مهمانی شبانه دستگیر شدند
24-news.ir/vdcgz39q7ak9qw4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نرخ طلا و ارز