تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
رئیس جمهور با حضور در مجتمع عروجیان بهشت زهرا(س) با کارکنان بهشت زهرا دیدار کرد.
رئیسی با کارکنان بهشت زهرا (س) دیدار کرد
به گزارش خبر24 به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، آیت الله سیّد ابراهیم رئیسی، صبح امروز (پنجشنبه 4 شهریور) با حضور در مجتمع عروجیان بهشت زهرا(س) با کارکنان بهشت زهرا دیدار کرد.

این دیدار در جریان حضور رئیس جمهور و هیأت دولت سیزدهم در حرم بنیانگذار کبیر انقلاب برای تجدید میثاق با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) صورت گرفت.

خدا قوت رييس جمهور به پرسنل ايثارگر  بهشت زهراي تهران 

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در روز کارمند بصورت سرزده در جمع پرسنل عروجيان سازمان بهشت زهرا(س)حاضر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) در این دیدار رئیس جمهور کشورمان خظاب به پرسنل این سازمان، گفت: كار شما در بهشت زهرا(س) با هيچ معيار مادي قابل سنجش نيست و شما بهترين نمونه و الگوي ، کارکنان ايثار گر  و تلاشگر دولت در سراسر كشور هستيد .

آیت الله رئیسی ادامه داد: امروز در تاریخ ما روز کارمند نامیده شده است . به دلیل اینکه شهیدان رجایی و باهنر از کارمندان صدیق و فداکاری بودند که جان خود را در راه آرمانهای خود فدا کردند. به نظرم بهترین جمعی که می شود به عنوان کارکنان نمونه و تلاشگر دولت از آنان تقدیر کرد و این روز را تبریک گفت ، به شما پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) است. 

وی تصریح کرد: کارهایی که پای سلامتی انسان مطرح می شود و باید در آن از جان خودت گذشته و به دیگران خدمات رسانی کنی از جمله کارهای است که کمتر کسی داوطلب انجام آن می شود. کار شما کاری جهادی و تلاش برای رضای خداوند است. کاری که پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) انجام می دهند تسکین دهنده است و بسیار برای آرامش دادن به مردم مهم است ، در شرایطی که مردم مصیبت دیده اند شما از ابتدا در کنارشان هستید و به آنان یاری می رسانید و با آنان همدردی می کنید.

رئیسی افزود: در حال حاضر مردم مشکلات زیادی در مواجه با این بحران دارند. امروز پاسخ عملی به خواست مردم همین تصحیح و سهل کردن کار مردم است که شما در سازمان بهشت زهرا(س) و در این بحران به خوبی انجام می دهید.
 

 

 
انتهای پیام
24-news.ir/vdchzznq.23nqidftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نرخ طلا و ارز