تاریخ انتشارشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
وزیر خارجه رژیم کودک کش سعودی اظهارنظر جدیدی را درخصوص گفتگوهای دوجانبه ریاض و تهران مطرح کرد و در عین حال، باز هم به اتهام زنی علیه جمهوری اسلامی پرداخت.
اراجیف جدید وزیر سعودی درباره ایران
به گزارش خبر24 به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه سعودی سخنان جدیدی را پیرامون گفتگو با ایران مطرح کرد.

وی گفت: ریاض از گفتگو با ایران استقبال می‌کند.

بر اساس این گزارش، وزیر خارجه سعودی در عین حال ضمن نادیده گرفتن اقدامات ثبات زدای کشورش در منطقه و جنایات و فتنه هایی که با طراحی و حمایت مستقیم آل جنایتکار سعود علیه امنیت و ثبات منطقه صورت می گیرد، مدعی شد: از گفتگو با ایران استقبال می‌کنیم اما تهران هم باید پایبندی خود به تضمین امنیت و ثبات در منطقه را اثبات کند!

این مقام رژیم تروریست پرور سعودی گفتگوهای اخیر میان عربستان و جمهوری اسلامی ایران را مثبت توصیف کرد و گفت: امیدوارم این گفتگوها به پشت سر گذاشتن مراحل گذشته منجر شود.

فیصل بن فرحان که کشور عامل قتل و غارت های چندین ساله در منطقه است، بار دیگر به اتهام زنی علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت و مدعی شد: ایران از شبه نظامیان و بازیگران غیر دولتی در منطقه حمایت می‌کند. این اظهارنظر درحالی مطرح شد که عربستان سعودی طی قریب به ۱۰ سال گذشته نقش بسزایی در تقویت گروه‌های تروریستی و کشتار مردم بیگناه کشورهای مختلف در منطقه داشته است.

وزیر خارجه رژیم حامی و همدست صهیونیست های تروریست و جنایتکار در بخش دیگری از سخنان خود خواستار آغاز مذاکرات سازش میان تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی شد. وی بدون اشاره به روابط رسمی کشورش با رژیم صهیونیستی مدعی شد: تا زمانی که فلسطینیان به یک کشور با پایتختی قدس دست نیابند، تل آویو را به رسمیت نخواهیم شناخت! این سخنان عجیب فیصل بن فرحان درحالی مطرح می‌شود که عربستان سعودی درحال حاضر دارای بیشترین مناسبات با رژیم صهیونیستی است.
24-news.ir/vdceee8f.jh8xfi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نرخ طلا و ارز