تاریخ انتشارسه شنبه ۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
عضو کمیته فنی فدراسیون پرورش اندام مسابقات پرورش اندام که در جزیره کیش برگزار شد را علیرغم برخی ناهماهنگی ها، مطلوب ارزیابی کرد.
۹۰ درصد باشگاه‌دار‌ ها نتوانستند از وام های حمایتی استفاده کنند!
به گزارش خبر24، مجید سرایی، عضو کمیته فنی فدراسیون پرورش اندام در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبر۲۴، در خصوص برگزاری مسابقات پرورش اندام کیش، گفت: سطح برگزاری مسابقات در شرایط کرونا چند جنبه دارد. ما خود برگزاری مسابقات را به فال نیک می گیریم چون همین باعث ایجاد یک هیاهو و شور و نشاط برای باشگاه ها شد.

وی افزود: با توجه به این که در یکسال اخیر شاهد تعطیلی بودیم و حتی نصف سال خود باشگاه ها تعطیل بود، ورزشکاران بدن های خود را خیلی خوب آماده کرده بودند.

عضو کمیته فنی پرورش اندام، خاطرنشان کرد: جدا از اینکه در برگزاری مسابقات یک مقدار ایراد دیده می شد، اما استقبال بسیار خوبی را شاهد بودیم به طوری که حدود ۶۰۰ شرکت کننده در مسابقات شرکت کرده بودند در شرایطی که نصف سال باشگاه ها بسته بود.

سرایی با اشاره به مشکلات پیش آمده، تصریح کرد: متاسفانه برگزار کننده ها پیش بینی یک سری مسائل را نکرده بودند.

وی افزود: برای مثال سرباز بودن فضا برای ورزشکاران به دلیل رعایت مسائل مربوط به پروتکل ها خوب بود اما شرایط آب و هوایی کیش، به دلیل گرم بودن باعث عرق کردن ورزشکاران و اثرگذاری آفتاب شدید روی پوست بدن می شد. علاوه بر این فضا کوچک و محدود بود و حتی نظارتی هم نبود.

عضو کمیته فنی فدراسیون، اظهار داشت: روزی که ما برای بازدید رفتیم به ما اعلام شد هیچ فردی غیر از ورزشکاران حق ورود و خروج ندارد و ما مسائل را کنترل می کنیم ولی این اتفاق نیفتاد و هر شرکت کننده با هر تعداد همراهی که داشت در آنجا حضور می یافت.

مجید سرایی در خصوص تغییرات فدراسیون جدید در کمیته فنی گفت: هر چند وقت یکبار باید تغییراتی اتفاق بیافتد به خصوص در این مقوله جوان گرایی شده است.

دوستانی هم که به کمیته فنی اضافه شدند از قهرمانان به نام کشور هستند و دوستان صمیمی خودمان هستند.

وی افزود : تعدادی از افرادی که کمیته فنی رفتند به دلیل مشغله ها نمی توانستند در این کمیته حضور پیدا کنند.

سرایی در پایان با اشاره به تاثیر ویروس کرونا بر این رشته اظهار داشت: در این ایام بسیاری از باشگاه ها و باشگاه دار ها متضرر و متحمل هزینه های زیادی شدند چرا که مجبور بودند تمام تعهدات خود را عمل کنند.

وی اضافه کرد: مسئولین به ما قول وام داده بودند اما انقدر شرایط این وام ها سخت و پیچیده بود که ۹۰درصد باشگاه دار ها نتوانستند از این وام ها برخوردار شوند.
24-news.ir/vdchxxn-.23nwqdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نرخ طلا و ارز