تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶
در بازی امروز عصر استقلال و گل گهر سیرجان نیز دو پنالتی بحث برانگیز اتفاق افتاد که اولی گل شد و دومی به گل تبدیل نشد؛ هر چه که هست کارشناسان داوری نظرات مختلفی در خصوص این دو صحنه داشتند
کارشناسی داوری پنالتی های استقلال و گل گهر
خبر24-پس از دیدار جالب ماشین سازی و سپاهان با ۵ پنالتی، در بازی امروز عصر استقلال و گل گهر سیرجان نیز دو پنالتی بحث برانگیز اتفاق افتاد که اولی گل شد و دومی به گل تبدیل نشد؛ هر چه که هست کارشناسان داوری نظرات مختلفی در خصوص این دو صحنه داشتند که در ادامه توجه شما را به کارشناسی داوری بازی استقلال و گل گهر جلب می نمائیم.

در صجنه پنالتی اول بسیاری از کارشناسان داوری معتقدند دروازه بان پس از اینکه توپ را از دست داد با پا انداختن جلوی پای ارسلان مطهری، پنالتی محرز بوده و دروازه بان گل گهر می بایست با کارت زرد مواجه می شد چرا که بر اساس قوانین چدید داوری در این صحنه ها دروازه بان اخراج نخواهد شد.

در صحنه پنالتی دوم، نظر اکثریت کارشناسان داوری اشتباه داور در اعلام پنالتی بود که به نظر می رسد این پنالتی نیز با نظر داور پشت دروازه اتفاق افتاد. داور بازی خوش شانس بود که این پنالتی به گل تبدیل نشد وگرنه تاثیر مستقیمی در نتیجه بازی داشت و گل نشدن آن، امید گل  گهر برای کامبک زدن را همچنان زنده نگه داشته است.

در صحنه دیگری که در محوطه جریمه استقلال رخ داد، بازیکنان گل گهر معتقد بودند توپ به دست مدافع استقلال برخورد کرده اما با مشاهده تصاویر آهسته مشخص شد دست بازیکن استقلال در وضعیت عادی قرار داشته و صحنه فوق به نظر دو داور، پنالتی نبوده است.

در مهمترین صحنه بازی در نیمه دوم که منجر به اعلام پنالتی به سود گل گهر شد، داور به درستی بی احتیاطی دانشگر در دفع توپ را که به جای توپ بازیکن حریف را زد، پنالتی اعلام کرد.
24-news.ir/vdcfcxdt.w6d1jagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نرخ طلا و ارز