تاریخ انتشارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷
   مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عدالت در ورزش برای بانوان یعنی ایجاد فرصت برابر و اینکه امنیت، آزادی و اخلاق برای ورزش بانوان داشته باشیم.
عدالت برای بانوان در ورزش ایجاد فرصت برابر است


به گزارش خبر24، محمد تقی علوی عصر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با این سه اصل بانوان ما باید هم در ورزش همگانی و هم در ورزش حرفه‌ای حضور داشته باشند.

وی بیان داشت: مدال‌هایی که امروز بانوان ما توانستند کسب کنند برای ما غرورآفرین و افتخارآفرین است و ورزش بانوان به صورت ویژه دارای اهمیت بوده و از جنبه‌های مختلفی مورد توجه قرار دارد.

علوی اظهار داشت: دختران و زنان به عنوان مادران و پرورش دهندگان جامعه از مهمترین اقشاری هستند که سلامت جسمی و روحی آنان تأثیر بسزایی در سلامت و رشد متوازن جامعه دارد.

وی افزود: نشاط و شادابی این قشر و برنامه ریزی برای فراهم کردن زمینه‌های گسترش فعالیت‌های ورزشی از جمله وظایف دولت به حساب می‌آید.

علوی اظهار داشت: هرگز جامعه‌ای بدون سرمایه گذاری در این زمینه نخواهد توانست به رشد و توسعه‌ای پایدار و متوازن دست پیدا کند و رئیس جمهور بر اهمیت ورزش بانوان با ایجاد فرصت برابر تاکید دارند.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور تاکید دارند که اینکه برای آقایان فرصت باشد و برای خانمها نباشد، بی‌عدالتی است.

علوی افزود: سلامتی و نشاط بانوان در دولت تدبیر و امید از جمله مسائل مهم است و برنامه ریزی و سرمایه گذاری قابل توجهی در این زمینه صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: برگزاری المپیاد نخبگان و استعدادهای برتر نمونه‌ای از این فعالیت‌ها است که با هدف شناخت و پرورش و تقویت استعدادهای برتر ورزشی کشور و زمینه سازی برای حضور قدرتمند و درخشان‌تر در المپیاد نوجوانان جهان در سال ۲۰۲۲ انجام می‌گیرد.
منبع:مهر
24-news.ir/vdcd.n0o2yt0x5a26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نرخ طلا و ارز