تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
مدیر عامل تسلا گفت: خودروهای این شرکت به زودی با عابران پیاده صحبت می‌کنند!
خودروهای تسلا به زودی با انسان‌ها صحبت خواهند کرد!
به گزارش خبر24 به نقل از جی  اس ام ، ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا در آخرین توییت خود ضمن ارسال ویدئویی از Tesla Model 3، به این موضوع اشاره کرد که خودروهای تسلا در آینده نزدیک، در صورت درخواست شما با عابرین پیاده صحبت خواهند کرد.

همه ما می‌دانیم که خودروهای تسلا به تازگی، به اسپیکرهایی مجهز شده اند. از آنجا که خودروهای برقی صدایی از خود تولید نمی‌کنند، این اسپیکرها چنین وظیفه‌ای را بر عهده خواهند داشت. در حال حاضر، از سیستم صوتی داخلی خودرو برای جلوگیری از به سرقت رفتن آن کمک گرفته می‌شود. حال در توییت ایلان ماسک به این موضوع اشاره شده است که از این سیستم صوتی، برای بهره‌گیری از قابلیت یاد شده استفاده خواهد شد.


صدای پخش شده درون این کلیپ ویدئویی، زمانی به سر ایلان ماسک زد که اون در تفکر چنین موضوعی بود: کسب درآمد از طریق این خودرو در قالب تاکسی‌های مسافربری، زمانی که شخص راننده به آنها احتیاج نداشته باشد. صدای پخش شده در کلیپ چنین چیزی می‌گوید:

Well don’t just stand there staring, hop in

اونجا واینستا و به من زل نزن. بیا سوار شو!

به این ترتیب زمانی که خودرو بدون راننده در محدوده شهر در حال حرکت نباشد، شخصی نیست که از مسافرین دعوت کند تا سوار ماشین شوند. پخش چنین صدایی، می‌تواند نقش فرد راننده را ایفا نماید.

در توییت ایلان ماسک، از واژه soon به معنی در آینده نزدیک یاد شده است، اما شما می‌توانید این موضوع را در حال حاضر به عنوان یک شوخی مطبوعاتی در نظر بگیرید. وی پیش‌تر در صفحه توییتر خود، به این موضوع اشاره کرده بود که خودروهای تسلا به زودی (تا ماه اکتبر) به بوق و صداهای در حال حرکت شخصی سازی شده مجهز می‌شوند، اما هم اینک سه ماه از تاریخ موعود گذشته و خبری از این موضوع نیست. همچنین مدیران تسلا در سال 2016، قول تولید ماشینی خودران بین شهرهای لس آنجلس و نیویورک را داده بودند که از این پروژه هم هنوز خبری نیست. البته بد نیست بدانید که این پروژه در سال 2018 با توقف روبرو شد.
24-news.ir/vdca.unek49nom5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نرخ طلا و ارز