تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو؛ در شرایطی که جامعه دچار ویروس کروناست خریداری برای خودرو‌ها وجود ندارد. در حال حاضر اکثر مردم فروشنده خودرو هستند.
در بازار خودرو همه فروشنده شده اند
خبر24 - قیمت خودرو‌های داخلی از بهمن‌ماه به یک باره گران شد. به طوری که قیمت پراید رقم ۶۰ میلیون تومان را شکست و به مرز ۷۰ میلیون تومان رسید.

حالا شیوع ویروس کرونا باعث شده مردم دیگر تقاضایی برای خرید خودرو نداشته باشند، همین موضوع باعث تثبیت قیمت خودرو در بازار شده است.

در همین راستا رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو درباره وضعیت بازار خودرو پس از تعطیلات نوروز به خط بازار گفت: فعلا تقاضایی برای خرید خودرو وجود ندارد. قیمت خودرو‌ها همانند سال گذشته است و فعلا تغییری نکرده است.

سعید موتمنی افزود: فعلا در ایام نوروز نیز تقاضایی برای خرید خودرو وجود ندارد، احتمالا نبود تقاضا تا پایان فروردین وجود داشته باشد. همین عدم تقاضا قیمت خودرو‌ها را در بازار کاهش خواهد داد.

او اظهار کرد: ویروس کرونا به بازار خودرو‌های خارجی هم تاثیر داشته و قیمت این خودرو‌ها نیز فعلا ثابت باقی مانده است. در حال حاضر اکثر مردم فروشنده خودرو هستند. چنانچه این ویروس کرونا ریشه‌کن نشود قیمت خودرو به همین منوال ثابت باقی می‌ماند.

منبع: خط بازار
24-news.ir/vdcdo90f.yt0956a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نرخ طلا و ارز