تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
نماینده مردم تهران در گفت و گو با «خبر24»:

بودجه 99 مبهم ترین بودجه تاریخ جمهوری اسلامی است

نمی شود بر سر اولویت های بودجه سال 99 دعوا کرد که متعلق به کدام بخش باشد چون دعوا بر سر بودجه ای که کف و سقف آن مبهم است، جدالی بیهوده خواهد بود.
بودجه 99 مبهم ترین بودجه تاریخ جمهوری اسلامی است
خبر24- نمی شود بر سر اولویت های بودجه سال 99 دعوا کرد که متعلق به کدام بخش باشد چون دعوا بر سر بودجه ای که کف و سقف آن مبهم است، جدالی بیهوده خواهد بود.
"محمدعلی وکیلی" نماینده مردم تهران در محلس شورای اسلام در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبر24 با بیان اشکالات ساختاری بودجه 99 گفت: نه تنها تضمینی به لحاظ منابع درآمد بر بودجه ارائه شده نیست بلکه کف درآمد هم قابل تحقق نیست، چه رسد به سقف آن. بنابراین می توان گفت این بودجه مبهم ترین بودجه درتاریخ جمهوری اسلامی است.
وی ادامه داد: بودجه 99 کسری فاحشی دارد و متغیرهایی که بتواند این کسری بودجه را تأمین کند، در اختیار دولت نیست و تحقق آن ها نیز نیاز به زمان طولانی دارد که با مسیر بودجه ناسازگار است لذا با بودجه مبهم و دارای کسری سنگینی روبر هستیم.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید بر ابهام در تحقق منابع درآمدی بودجه سال آینده، اظهار داشت: با این بودجه نمی شود جدال کرد که کدام بخش در اولویت اختصاص بودجه باشد چراکه با مبهم بودن تحقق کف و سقف آن، دعوا بر سر این موضوع بیهوده خواهد بود.
وکیلی تصویب FATF را بی تأثیر در رفع تحریم ها عنوان کرد و یادآورشد: پیوستن به گروه ویژه اقدام مالی و پول‌شویی هیچ تأثیری بر رفع تحریم ها ندارد و مشکلی را از ما حل نمی کند، اما عدم تصویب آن هم مشکلات مان را دو چندان می کند و هم مشکلات جدیدی را بر کشور تحمیل خواهد کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس در پایان لزوم واقع گرایانه شدن بودجه را ضروری دانست و اظهارداشت: به نظر می رسد دولت باید صادقانه یک بودجه واقعی را بسته و ارائه دهد چراکه وقتی بودجه غیر واقعی باشد، انتظارات کاذب ایجاد می کند.
24-news.ir/vdcf.ydyiw6dtegiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نظرات شما
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهدی علیخانی
یارانه
نرخ طلا و ارز