تاریخ انتشاريکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از تعلل در انتقام‌جویی گفت: آمریکا اولین کشوری است که از تله جنگ با ایران، گریزان است و اسرائیل هم عدد و رقمی نیست که توان مقابله با ایران را داشته باشد.
مسئولین کشوری و نظامی در تله ی تحلیل ها و محاسبات غلط نیافتند
به گزارش خبر24، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری در دویست و شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، نخست با ذکر حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که می‌فرماید: «المُجاهِدونَ في سَبيلِ اللّهِ قُوّادُ أهلِ الجَنَّه»؛ «مجاهدان راه الله، رهبران اهل بهشت‌اند»، شهادت رهبر مجاهد و مبارز حزب‌الله لبنان را تبریک و تسلیت گفت و بیان کرد: جناب سیدحسن نصرالله، رهبر کم‌نظیر و پرچم‌دار مقاومت علیه رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی بود که البته شهادت، مدال افتخار مجاهدان فی سبیل الله است.

وی در ادامه ضمن انتقاد به برخی مسؤولان و فرماندهان نظامی کشور در تعلل در انتقام‌جویی ادامه داد: مردمی که دلسوز جامعه انقلابی کشور و خون شهدایی‌ هستند  که طی این چهل و اندی سال، پای این انقلاب ریخته شده، وقتی ما را در انظار عمومی می‌بینند، از این وضعیت ابراز نارضایتی می‌کنند. آنها فکر می‌کنند در وضعیتی که مهمان ما را در شهر تهران ترور می‌کنند و رهبر کبیر انقلاب (مدظله‌العالی) فرمان انتقام‌جویی صادر کرده، این مسؤولان، متأسفانه امروز و فردا می‌کنند و کاری انجام نمی‌دهند.

رئیس کمیته  عمران شورای اسلامی شهر افزود: تا امروز حدس و گمان ما این بود که شاید منتظرند دولت تشکیل شود، اما دولت هم تشکیل شد و اتفاقی نیفتاد؛ سپس گفتیم شاید منتظرند بیش از یک میلیون زائر کربلای معلی برگردند، آنها هم برگشتند و اتفاقی نیفتاد؛ ولی همچنان سخنرانی‌ها در تریبون‌ها برقرار است که به‌زودی در جای مناسب و کذا و کذا... و متأسفانه هیچ اتفاقی نمی‌افتد تا اینکه شاهد فجایع بعدی هستیم.

وی یادآور شد: امروز بعضی مسؤولان سیاسی، تحلیل‌هایی دارند که این اقدامات ظالمانه و خبیثانه را «تله جنگ» برمی‌شمارند و می‌ترسیم که اینها مشاورانی داشته باشند از جنس خرس‌خاله‌هایی که مسئولین ما را در دام تله تحلیل ها و محاسبات غلط بیاندازند. 

آقامیری تأکید کرد:  با این روش، شأن جامعه اسلامی  پایین می‌آید و پشتیبانی از محور مقاومت ضعیف می‌ شود ؛ حال آنکه محور مقاومت، همه نگاهش به کشور جمهوری اسلامی و نیروهای جان‌برکف نظامی ماست که تاکنون سربلند بوده‌اند و ان‌شاءالله همواره چنین خواهند بود.

وی، نگرانی برای احتمال درگیرشدن آمریکا با ایران را بیهوده قلمداد کرد و گفت: مطمئن باشید آمریکا هرگز در تله جنگ با ایران نمی‌افتد. خیالتان از این بابت راحت باشد که اگر جایی شما پاسخ محکمی دهید و تصور کنید آمریکا نیرو به منطقه آورده و جواب خواهد داد، اطمینان داشته باشید، آمریکا اولین کشوری است که از تله جنگ با ایران، گریزان است و اسرائیل هم عدد و رقمی نیست که توان مقابله با ایران را داشته باشد و خود را در ورطه جنگ با ایران قرار دهد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان ابراز امیدواری کرد، این هشدار به گوش مسؤولان و فرماندهان نظامی ما برسد.


منبع: شورای شهر
24-news.ir/vdcawon6a49ny61.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما