تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷
بررسی اطلاعات منتشرشده در وبگاه مرکز مبادله ارز و طلا، نشان می‌دهد بانک مرکزی پس از ۲ ماه افزایش نرخ ارز نیمایی، امروز ۱۹ شهریور قیمت این ارز را کاهش داد.
‌بانک مرکزی نرخ ارز مرکز مبادله را کاهش داد
به گزارش خبر24، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس ۴۹ هزار و ۳۲۵ تومان و در بخش حواله ۴۵ هزار و ۷۱۳ تومان کشف قیمت شد‌. 

همچنین یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۵۴ هزار و ۶۷۸ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۳ هزار و ۴۳۰ تومان ارزش‌گذاری شد. 

بررسی میدانی بازار ارز در میدان فردوسی نشان می‌دهد‌، دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۹ هزار و ۴۵۰ تومان قیمت‌گذاری شد.

آخرین قیمت طلا و سکه در بازار
امروز در میدان فردوسی سکه طرح قدیم به نرخ ۳۸ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان دادوستد شد، همچنین سکه تمام بهارآزادی طرح جدید نیز با رشد ۳۰ صدم درصدی به قیمت ۴۳ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان معامله شد و حباب آن افزایش یافت‌.

امروز حباب سکه امامی به ۸ میلیون و ۱۷۳ هزار تومان و حباب سکه بهارآزادی به ۳ میلیون و ۷۳ هزار تومان رسید؛ نیم‌سکه در بازار به نرخ ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان دادوستد شد، ربع‌سکه به قیمت ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز با افزایش ۲۲ هزارتومانی به نرخ ۳ میلیون و ۶۲۹ هزار تومان قیمت‌گذاری شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار‌، ۱۵ میلیون و ۷۱۸ هزار تومان نرخ‌گذاری شد؛ نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بوده است.

در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم)، با کاهش ۲ صدم درصدی به نرخ ۲۴۹۵ دلار قیمت‌گذاری شده است.

منبع: فارس
24-news.ir/vdcepv8zfjh8ezi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما