تاریخ انتشاردوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
یک کارشناس مسائل بین الملل، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی مخلوق استعمار انگلیس است که اکنون بدون پشتیبانی ایالات متحده قادر به بقا نیست و اصولا این رژیم با سلاح، پول و حمایت آمریکا دست به کشتار مردم فلسطین می زند و به دلیل همین همکاری واشنگتن با تل آویو باید آن دو رژیم را شریک جرم یکدیگر دانست.
جنایات رژیم صهیونیستی مصداق بارز نسل کشی است
به گزارش خبر24، محمد پارسا نجفی، افزود: اخیرا مشخص شده است که یک تیپ از نیروهای ویژه ارتش آمریکا در کنار صهیونیست ها مشغول قتل و غارت در باریکه غزه بودند و طبق معمول هم بهانه آنها مبارزه با تروریسم است. 

وی با اشاره به کشتن نزدیک به 23 هزار نفر از مردم غیرنظامی در باریکه غزه از جمله زنان، کودکان، سالمندان و حتی نوزادان و بیمارانِ درون بیمارستانها تصریح کرد: جنایات رژیم صهیونیستی مصداق بارز نسل کشی (Genocide) است و این رژیم بعد از جنگ غزه هرگز نمیتواند به مظلوم نمایی نمادین خود در تاریخ ادامه دهد. 

نجفی، با یادآوری افسانه سازی هالیوود درباره یک نسل کشی بزرگ در جریان جنگ جهانی دوم، گفت: با توجه به ویران کردن همه خانه های یک شهر و کوچاندن اجباری 2 میلیون نفر از محل زندگی شان سپس اشغال و تخریب عمدی بیمارستانها، دانشگاهها و حتی پارلمان غزه در مدت سه ماه گذشته، دیگر هیچ انسان عاقل و آزاده ای در سراسر جهان دروغ های صهیونیستها را باور نمی کند و نمی پذیرد که این رژیم ستمگر را وارث یک قوم همیشه مظلوم در تاریخ بداند. 

این تحلیلگر تاکید کرد: ترور رهبران محور مقاومت در لبنان، سوریه و عراق اثبات می کند که رژیم صهیونیستی قادر به حل چالش های داخلی و معضل امنیتی درون فلسطین اشغالی نیست و برای رهایی از فنا شدن، دست به فرافکنی به خارج از سرزمین های اشغالی زده است؛ اما با ترور مشکل هیچ دولتی حل نمی شود و از همه بدتر اینکه تل آویو پاسخی هم برای صهیونیست ها ندارد.

وی ادامه داد: صهیونیست ها نتیجه سه ماه جنگ را از دولت ائتلافی نتانیاهو مطالبه می کنند؛ اما هیچ کدام از اهداف ادعایی تل آویو مانند رهایی اسرای ارتش این رژیم که در اسارات حماس و جهاد اسلامی هستند و نیز ایجاد امنیت برای شهرک نشینان، تحقق نیافته است و ارتش پر ادعای اسرائیل نزدیک به ده هزار کشته و زخمی روی دست جامعه صهیونیست ها گذاشته بدون آنکه به هدفی دست یابد.

نجفی خاطرنشان کرد: تخریب کامل غزه، جبالیا، بیت حانون و بیت لاهیا نه تنها موفقیتی برای صهیونیستها نیست بلکه تل آویو با این سبوعیت و ددمنشی توانست هر آنچه که بلوک غرب در مدت 75 سال برای این رژیم جعلی، رشته کرده بود را در مدت سه ماه پنبه کنَد و همه اعتباری که برای اسرائیل ساخته بودند به ناگهان در برابر دیدگان مردم جهان فرو ریخت. 

این تحلیلگر مسائل بین الملل تاکید کرد: بعد از بستن تنگه باب المندب توسط انصارالله یمن به روی اشغالگران قدس، برای اولین بار است که رژیم صهیونیستی معنای شبه محاصره و فشار اقتصادی را می چشد و از همه بدتر اینکه اقدامات آمریکا هم نتوانسته است فشار یمن را کاهش دهد. 

وی تصریح کرد: دولت نجات ملی یمن به رهبری انصارالله توانست اراده خود را بر امپراطوری آمریکا تحمیل کند و
ادامه این روند به شدت برای آمریکا خطرناک است؛ چرا که قدرت هژمون و استیلاگر ایالات متحده را در جهان متزلزل می سازد از این رو زمان هم به زیان اسرائیل است و تل آویو فرصت زیادی برای بازی با سرنوشت خویش ندارد.

انتهای پیام/
24-news.ir/vdcfxjdytw6djja.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما