تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره اتفاقات مربوط به دوره اول سرمربیگری خود در تیم ملی صحبت کرد.
قلعه نویی: حرف را بندازی زمین صاحبش بر می‌دارد!
به گزارش خبر24، امیر قلعه‌نویی در خصوص عملکرد نمایندگان ایران در بازی‌های امشب لیگ‌قهرمانان آسیا اظهار کرد: فوتبال همین است، به نظر من نساجی فوتبال خوبی بازی کرد، این عدالت فوتبال نبود. بی‌تجربگی بازیکنانش که این جوی و شرایط را تجربه نکرده بودند اما از لحاظ فوتبالی بهتر از حریف کار کردند. به تیم سپاهان تبریک می‌گویم، به عنوان یک نماینده شایسته نتیجه خیلی خوبی را کسب کرد و امیدوارم پرسپولیس فردا با یک بازی خوب ان‌شاءالله یک نتیجه خوب بگیرد.

او در خصوص عملکرد ملی پوشان در بازی‌های امشب گفت: خیلی خوب بودند، بازی سپاهان امروز خیلی خوب بود و کل تیمشان خوب بودند.

او در مورد برگزاری بازی‌های هفته دهم لیگ‌برتر فوتبال افزود: سه ماه پیش توافقی انجام دادیم که آخرین بازی لیگ ۱۹ آبان باشد، اما برای اینکه باشگاه‌ها ضرر نکنند و تیم‌ها در شرایط مسابقه بمانند توافق کردیم که بازی روز ۲۱ آبان‌ماه سر جایش بماند.

سرمربی تیم ملی درباره صحبت‌های ساموئل بابایان درباره ارتباط با قلعه‌نویی گفت: سرمربی تیم نوبهار نامانگان ازبکستان از دوستان قدیمی من است و قبلا مدیر پاختاکور بود. چندین بار از من دعوت کرد و قرار بود مربی پاختاکور ازبکستان شوم که شرایطش پیش نیامد.

قلعه‌نویی در رابطه با اولین گل سردار آزمون در رم گفت: ما همه این موارد را رصد می‌کنیم. گل خیلی خوبی بود و امیدوارم شرایط لژیونرهایمان بهتر از این شود که معتقدم توانایی‌اش را دارند.

در خصوص امیدش نسبت به عملکرد تیم ملی در جام ملت های آسیا اظهار کرد: زندگی با امید است، فوتبال هم جزوی از زندگی است. شرایط تیمی‌مان خوب است اما خب فوتبال است دیگر، الحمدالله شرایط تیمی ما خیلی خوب است. اتحاد، وحدت و همدلی خیلی خوبی داریم و از بزرگان تیم تشکر می‌کنم که در رسیدن به این مهم به ما کمک کردند. بعد از جام جهانی شرایط سخت بود ولی با مدیریت ما و کمک بزرگان، شرایط بهتر شد، اما به هر حال بازی در زمین است.

قلعه‌نویی در خصوص اینکه گفته جوی تیم‌ملی در دوره اول سرمربیگری در تیم ملی خوب نبوده و او را اذیت کردند گفت: من یک عده‌ای را گفتم، همان عده که ۲۰۰۶ رفتند. بلافاصله عکس‌العمل نشان دادند. حرف را بنداز زمین صاحبش برمی‌دارد.

منبع: ایسنا
24-news.ir/vdceoz8zojh8exi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما