تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸
در راستای جلوگیری از افت فشار گاز و برودت هوا و یخبندان کشور برنامه دورکاری و تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی برخی استان ها ادامه دارد.
ادامه برنامه دورکاری و تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی در برخی استان‌های کشور
به گزارش خبر24، در راستای جلوگیری از افت فشار گاز و برودت هوا و یخبندان کشور برنامه دورکاری و تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی برخی استان ها به شرح زیر می باشد:

استان تهران

معاون استاندار تهران: مدارس استان تهران به‌جز فیروزکوه و دماوند در تمام مقاطع فردا، سه شنبه ۲۷ دی ماه به‌صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.

استان فارس

بنابرنامه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس و با توجه به اخطاریه هشدار سطح قرمز اداره کل هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف در سراسر استان فارس و بنا بر تصویب ستاد مدیریت بحران استان فارس، فعالیت آموزشی در تمام مدارس استان فارس در دو نوبت صبح و عصر در روز سه شنبه ۲۷دیماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی و غیرحضوری و از طریق سامانه شاد و دیگر سامانه ها خواهد بود.

استان سمنان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان و جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران این استان با اشاره به روند فعالیت ادارات استان سمنان، اظهار داشت: همه ادارات، دستگاه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و شعب بانکی در همه شهرستان‌های استان سمنان روز سه‌شنبه بیست و هفتم دی‌ماه 1401 نیز مانند امروز فعالیت خود را با تأخیر و از ساعت 9 صبح آغاز می‌کنند. جانشین ستاد مدیریت بحران استان سمنان افزود: فعالیت مراکز آموزشی با تأسیسات گرمایشی که سوخت گاز مصرف می‌کنند همچنان به‌صورت غیرحضوری و در بستر شاد صورت می‌گیرد. حمیدی اضافه کرد: البته مدارسی که برای سیستم‌های گرمایشی خود از گاز شهری استفاده نکرده و از سوخت مایع استفاده می‌کنند؛ به‌ویژه مدارس روستایی فردا نیز به‌صورت حضوری دایر خواهد بود.

وی عنوان کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز بر اساس برنامه قبلی به قوت خود باقی و در تاریخ و ساعت اعلام‌شده برگزار می‌شود.

استان خراسان رضوی

طبق اعلام استانداری خراسان رضوی دستگاه‎های اجرایی، ادارات، بانک‌ها، مراکز آموزش عالی و نهادهای عمومی به‌ جز مراکز امدادی، خدماتی، درمانی و شعب منتخب بانک‌های استان فردا سه‌شنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۱ تعطیل و فعالیت‌ها به‌صورت دورکار انجام خواهد شد.

منبع: آخرین خبر
24-news.ir/vdcg3u9qzak9qt4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما