تاریخ انتشارجمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵
رییس کمیسیون اصل۹۰ مجلس:

باید آرایش دفاعی کاملی بگیریم

یک نماینده مجلس، به تحلیل دلایل فشارهای اخیر به ایران پرداخت.
باید آرایش دفاعی کاملی بگیریم
نصرالله پژمان فر نماینده مشهد در گفتگو با سایت خبر24 با اشاره به جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان علیه اسلام و جمهوری اسلامی تاکید کرد: ما در برخورد با دشمن باید هوشمندانه برخورد کنیم و آرایش دفاعی کامل و جامعی را بگیریم تا بتوانیم توطئه‌های آنها را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی به خاطر پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی عصبانی است و تلاش دارد تا با برهم ریختن نظم عمومی اعمال فشارهای اقتصادی جایگاه کشورمان را در عرصه بین المللی تضعیف کند تصریح  کرد: شواهد حاکی از آن است که آمریکایی ها با بحران‌های متعددی دست در گریبان هستند و در آستانه فرواپشی قرار دارند و از این رو با ایجاد فضاسازی می خواهد این موضوع را پنهان کرد. در چنین شرایطی رفتار و رویکردهای ما باید بگونه‌ای باشد که این فروپاشی هر چه زودتر شکل بگیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های داخلی و خارجی خاطرنشان کرد: بدون تردید کشورهای غربی که امروز در بحث انرژی و همچنین امنیت غذایی با مشکلات زیادی مواجه‌ هستند از این توان و اقتدار برخوردار نیستند که امنیت و تمامیت ارضی کشورمان به به خطر بیندازند.
24-news.ir/vdcgut9q3ak9qz4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نرخ طلا و ارز