تاریخ انتشارجمعه ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
خاندوزی: نارضایتی مردم به حق است و به عنوان نماینده دولت آن را منتقل می‌کنم.
وزیر اقتصاد: نارضایتی مردم به حق است
به گزارش خبر24, سیداحسان خاندوزی در جلسه جمع‌بندی سفر به خوزستان در محل سالن جلسات منطقه آزاد اروند در جمع فعالان اقتصادی و مسئولان استانی اظهار داشت: برای حل شدن مشکلات و باز شدن گره زندگی مردم اینجا حضور پیدا کردیم و اگر فعالان اقتصادی می‌گویند توان مونتاژ دارند، حتماً انجام دهند و به رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران دستور می دهیم که این کار را انجام دهند؛ در این میان باید مسائل اقتصادی را به صورت روشن بیان کنند.

وی افزود: برخی از مسائل و مشکلات حوزه پتروشیمی و پالایشگاه به وزارت نفت برمی گردد؛ مشکلات اعلامی از سوی فعالان اقتصادی قابلیت پیگیری در کوتاه مدت و به ثمر نشستن را دارد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: در خصوص مسائل مربوط به حوزه منطقه آزاد اروند باید گفت که شاید اگر دولت وقت در تعیین محدوده، ضوابط و شرایط این منطقه عاقلانه‌تر و با دقت و تدبیر بیشتری عمل می کرد،  امروز می‌توانستیم راهکارهای بهتری را پیدا کنیم‌‌.

خاندوزی ادامه داد: این منطقه با ظرفیت بالا و اولین منطقه آزاد پرجمعیت کشور است؛ در حقیقت همان شاخصی که باید کمترین باشد و در نقاط مختلف دنیا این مناطق آزاد را وسط شهرها بنا نمی‌کنند.
 
منبع : تسنیم
24-news.ir/vdcdzf0fjyt0z96.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نرخ طلا و ارز