تاریخ انتشارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
لحظه به لحظه با جشنواره سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر/

اخبار و حاشیه‌های روز نخست جشنواره فیلم فجر ۳۸+فیلم و عکس

سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تا این لحظه همچون دوره‌های گذشته با حضور چهره‌های متفاوت از نسل‌های مختلف کارگردانی با حاشیه‌ها و جذابیت‌ها خود، نظر همه را به خود جلب کرده است.
اخبار و حاشیه‌های روز نخست جشنواره فیلم فجر ۳۸+فیلم و عکس
به گزارش خبر24، سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تا این لحظه همچون سنوات گذشته با حضور چهره‌های متفاوت از نسل‌های مختلف کارگردانی با حاشیه‌ها و جذابیت‌های خود، نظر همه علاقمنذان سینما را به خود جلب کرده است.

تلفیق کارگردانان نسل جوان و پیشکسوت و رقابت میان آن‌ها همیشه می‌تواند نوید بخش آینده‌ای روشن برای سینمای کشور باشد چراکه سینما هم همچون دیگر هنر‌ها نیاز به نیرو‌های تازه نفس برای رشد و تعالی خود دارد و نمی‌توان بدون توجه به استعداد‌های تازه کار راه را ادامه داد.

امسال، اما با تغییرات ویژه‌ای که با تلاش مسئولان جشنواره در شمایل ظاهری پردیس ملت یا همان کاخ رسانه‌ها ایجاد شده جشنواره فیلم فجر رنگ و بوی تازه‌ای به خود گرفته و اهالی رسانه همچون گذشته پس از تماشای فیلم‌ها برای نقد و بررسی فیلم‌ها در سالن نشست خبری پردیس ملت حاضر شده و به گفتگو با عوامل فیلم‌ها می‌پردازند.

گروه فرهنگی خبرگزاری میزان برای انعکاس هر چه بهتر و لحظه به لحظه اخبار سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر این گزارش را در اختیار علاقمندان عرصه سینما قرار داده تا از تمامی اتفاقات پیش‌بینی شده و نشده جشنواره فیلم فجر امسال با خبر شوند:


پردیس چارسو میزبان هنرمندان در فجر ۳۸ شد

سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تا این لحظه همچون دوره‌های گذشته با حضور چهره‌های متفاوت از نسل‌های مختلف کارگردانی با حاشیه‌ها و جذابیت‌ها خود، نظر همه را به خود جلب کرده است.

                                                      
                                           
  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، امسال اهالی سینما می‌توانند با حضور در پردیس سینمایی چارسو به تماشای فیلم‌های بخش‌های مختلف سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر بنشینند.



برنامه «سینمای هنرمندان» امسال از ساعت ۱۶:۳۰ در پردیس سینمایی چارسو آغاز خواهد شد و فیلم‌های دو بخش نگاه نو و سودای سیمرغ هر روز به طور همزمان در سه سانس ۱۶:۳۰، ۱۹ و ۲۱:۳۰ در سالن‌های این پردیس سینمایی به نمایش درخواهد آمد.

ليست تقويم روزانه اكران آثار سينمايى در پرديس ملت


 ليست تقويم روزانه اكران فيلم هاى سى و هشتيمن جشنواره فيلم فجر در پرديس سينمايى ملت منتشر شد.

تقويم روزانه پرديس ملت منتشر شد

 
اظهارات کارگردان فیلم سینمایی سه کام حبس در نخستین روز از جشنواره فیلم فجر


فیلم سینمایی «سه کام حبس» به کارگردانی سامان سالور به عنوان فیلم افتتاحیه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر امروز در پردیس سینمایی ملت به عنوان کاخ رسانه میزبان اهالی رسانه و منتقدان خواهد بود.


در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «سه کام حبس» که موضوعی ملتهب و متفاوت از زندگی‌ های پیچیده امروز را روایت می کند. پریناز ایزدیار، محسن تنابنده، سمیرا حسن‌پور، متین ستوده، محمود نظرعلیان، یداله شادمانی، محمد اشکان فر، علیرضا مهران بازیگرانی هستند که در سه کام حبس به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود


اعطای احکام داوران سودای سیمرغ و آغاز به‌کار داوری این بخش

دانلود

مجری و منتقدان روز اول سینمای رسانه معرفی شدند


نشست‌های اولین روز سینمای رسانه در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با اجرای «محمود گبرلو» برگزار خواهد شد.

بر اساس این خبر، در اولین نشست شنبه ۱۲ بهمن پس از نمایش فیلم «سه کام حبس» ساخته سامان سالور در سانس اول، «مازیار فکری‌ارشاد» به عنوان منتقد حاضر خواهد بود.

در نشست دوم، پس از نمایش فیلم «قصیده گاو سفید» ساخته بهتاش صناعی‌ها در سانس دوم، «رضا درستکار» در جلسه به عنوان منتقد حاضر خواهد شد.

همچنین در آخرین نشست پرسش و پاسخ، بعد از نمایش فیلم «عامه پسند» ساخته سهیل بیرقی، آنتونیا شرکا منتقد جلسه خواهد بود.
آغاز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با «سه کام حبس»/اکران «عامه پسند» در سینمای اهالی رسانه
۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نخستین روز از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر امروز در پردیس سینمایی ملت به عنوان کاخ رسانه و سایر سینماهای میزبان این دوره از جشنواره فیلم فجر آغاز به کار خواهد کرد.

پردیس سینمایی ملت در سی و هشتمین دوره از رویداد بزرگ سینما کشور هم به عنوان کاخ رسانه معرفی شد، پردیسی که نسبت به سالهای گذشته تغییرات فراوانی داشته و امسال با چند سالن جدید میزبان اهالی رسانه، منتقدان و خبرنگاران خواهد بود.

نخستین روز از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت با اکران سه فیلم متفاوت روبرو خواهد بود، شاید مهمترین فیلم روز نخست را باید «سه کام حبس» سامان سالور دانست. فیلمی که امسال جشنواره فیلم فجر را افتتاح خواهد کرد.

سانس دوم پردیس سینمایی ملت با اکران فیلم سینمایی «قصیده گاو سفید» ساخته بهتاش صناعی‌ها روبرو بوده و در آخرین سانس از فیلم‌های سینمایی «عامه پسند» سهیل بیرقی رونمایی میشود. آخرین سانس روز نخست جشنواره به آثار مستند و فیلم کوتاه تعلق دارد، این سانس در روز اول میزبان «مهدی را بکش» و «اژدها» خواهد بود.
24-news.ir/vdcj.iemfuqemvsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نرخ طلا و ارز