تاریخ انتشارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و مهمانان سی و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی تأکید کردند: اگر امت اسلامی از قدرت درونی خود استفاده کند رژیم صهیونیستی از قلب جامعه اسلامی برداشته خواهد شد.
امت اسلامی می‌تواند رژیم صهیونیستی را از قلب جامعه اسلامی بردارد
به گزارش خبر24، دیدار مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و مهمانان سی‌وهشتمین کنفرانس وحدت با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی آغاز شد.
این دیدار هم‌زمان با خجسته‌ سالروز میلاد پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم و امام‌ جعفر صادق علیه‌السلام انجام می‌گیرد.
قاری محترم قرآن، قاسم مقدمی در ابتدای دیدار مسئولان نظام، سفرای کشور‌های اسلامی و میهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت کرد.
پزشکیان: وحدت کشورهای اسلامی مانع دخالت بیگانگان است
مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور در ابتدای دیدار مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و مهمانان سی و هشتمین کنفرانس وحدت با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت.
رئیس‌جمهور در دیدار مسئولان نظام، سفرا و مهمانان کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب گفت: ما اگر با یکدیگر وحدت داشته باشیم و باگذشت از نظرهایی که داریم در مقابل دشمنان به ید واحد تبدیل شویم؛ هم می‌توانیم جامعه و کشور خود را آباد و آزاد کنیم هم کشورهای مسلمان می‌توانند باعزت در سرزمین خود با یکدیگر رابطه داشته باشند و اقتصاد فرهنگ و دادوستد و امنیت خود را حفظ کنند و اجازه ندهند بیگانگان هر کاری که دلشان خواست انجام دهند.
رهبر انقلاب: اگر امت اسلامی از قدرت درونی خود استفاده کند رژیم صهیونیستی از قلب جامعه اسلامی برداشته خواهد شد
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای این دیدار گفتند: امروز نگاه کنید که رژیم صهیونیستی چه جنایاتی را انجام می‌دهد. جنایاتی که انجام می‌دهند بدون شرم و بدون پنهان‌کاری در غزه، کرانه باختری و سوریه به معنای واقعی کلمه جنایت می‌کنند. 
وی افزود: طرف آن‌ها(صهیونیست‌ها) مرد جنگی نیستند بلکه آحاد مردم هستند. نتوانستند در فلسطین به مردان جنگی ضربه‌ای وارد کنند لذا خشم جاهلانه و خباثت آلود خود را بر سر بچه‌های کوچک، بیماران بیمارستان‌ها و مدارس فرزندان نورسیده خالی کردند. 
رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند: ‌ این موارد به این دلیل است که ما از قدرت درونی خود استفاده نمی‌کنیم چون این قدرت درونی می‌تواند رژیم صهیونیستی این غده سرطانی خبیث را از قلب جامعه اسلامی یعنی فلسطین بردارد و ازاله کند و نفوذ، تسلط و دخالت زورگویانه آمریکا را در این منطقه از بین ببرد.

منبع: فارس
24-news.ir/vdcbzwb8wrhba0p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما