تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
علی باقری کنی با بیان اینکه ابعاد شخصیتی شهید رئیسی بسیار برجسته و ریشه‌دار بود، تصریح کرد: او از نظر اخلاقی، اندیشه‌ای، کردار و کارکرد به گونه‌ای در مسیر ولایت حرکت می‌کرد که یاور و همراه رهبر انقلاب بود و این توفیقی برای او بود.
شهید رئیسی با شخصیتی برجسته و ریشه‌دار، در مسیر ولایت یاور رهبر انقلاب بود
به گزارش خبرنگار سیاسی خبر24، علی باقری کنی سرپرست وزارت امور خارجه در حاشیه همایش جهاد تبیین و یادبود شهدای خدمت اذعان کرد: شهید سید ابراهیم رئیسی، شهید حسین امیرعبداللهیان و دیگر شهدای همراهشان شخصیت‌های بسیار برجسته و بارزی بودند و در عرصه‌های مختلفی فعالیت‌های چشم‌گیری داشتند.

باقری کنی با اشاره به خدمات ارزشمند شهید جمهور، تصریح کرد: ابعاد شخصیتی شهید رئیسی بسیار برجسته و ریشه‌دار بود، او در طول دوران خدمتش به ویژه در سه سال آخر مسئولیت ریاست جمهوری‌اش هم از نظر اخلاقی، هم نظر اندیشه‌ای و هم از نظر کردار و کارکرد به گونه‌ای در مسیر و خط ولایت حرکت می‌کرد که به عنوان یاور و همراه مقام معظم رهبری بود و این واقعا یک توفیقی برای او بود.

وی اظهار کرد: این رفتار شهید رئیسی درس بزرگی بود برای ما تا با سرلوحه قرار دادن آن همواره در مسیر انقلاب اسلامی به گونه‌ای حرکت کنیم که یار و یاور رهبری باشیم و ان‌شاءالله مشمول عنایات ائمه ‌اطهار علیهم السلام باشیم.

باقری کنی در ادامه صبر، دوراندیشی، اخلاق‌مداری، ولایت‌پذیری، ولایت‌مداری و پیگیری امور را از برخی خصوصیات بارز شهید امیرعبداللهیان برشمرد و تاکید کرد: فقدان این شهید بزرگوار ضایعه‌ای بزرگ برای ملت ایران و برای وزارت خارجه خواهد بود.

پایان پیام/
24-news.ir/vdcjimevvuqexiz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما