تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳
نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت:کیک اقتصاد ما در ۱۰ سال گذشته یعنی در دهه ۹۰ دهه که سختی بر مردم و بر کشور گذشت و متوسط رشد کشور کمتر از یک درصد در طول این دهه بوده است.
قالیباف: رشد کشور در دهه ۹۰ کمتر از یک درصد بوده است
به گزارش خبر24، محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، در جمع در جمع مسئولان ستاد‌های شهرستانی، اظهار داشت: هر کدام از شما بدون تردید خودتان یک انسان ستاد هستید و باید همه را به مشارکت دعوت کنید.

وی افزود: دوم تبیین یک تصمیم‌سازی خوب برای مردم که در این شرایط سخت از بین 6 نفر باید یک نفر را انتخاب کنند بسیار مهم است.

نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: در قانون اساسی و مردم سالاری دینی ما اگر اشکالاتی در اداره کشور و در بخش‌های مختلف هست، نزدیک‌ترین پنجره‌ای برای تغییر و تحول که بتوانیم نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را به نقطه قوت تبدیل کنیم فقط کوتاه‌ترین و مؤثرترین راه انتخابات است.


قالیباف تصریح کرد: مجلس دوازدهم در سال اول خود قرار دارد. دولت چهاردهم در سال اول خود قرار دارد برنامه‌ای که کار مشترک مجلس انقلابی و دولت خدمت‌گزار مردمی بود اکنون آماده است و همه چیز برای یک حرکت و یک تحول و برای اینکه نشان بدهیم جبهه انقلاب می‌تواند بر مشکلات فائق بیاد و قدرت حل مسأله دارد.

وی ادامه داد: تردید نکنید همسنگران و همرزمان ما در دوران دفاع مقدس و شهدای مقاومت امروز همه روحشان حاکم بر عمل ماست، ناظر بر عمل ماست. امام ما شهدای ما رهبر معظم انقلاب و مردم ما امروز این توقع را از ما دارند.

نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تأکید کرد: امروز سند برنامه هفتم که قانون شده و ما انشالله در دولت خدمت و پیشرفت آن را به درستی اجرا خواهیم کرد. چون ما هم نیازمند کار‌های بسیار کوتاه مدت هستیم زیرا بخشی از مردم ما که امروز در فقر مطلق‌اند و بخشی از مردم ما هم در زیر خط فقر هستند اکنون فرصت ندارند که انشاالله درست می‌شود بلکه باید لحظه‌ای درنگ نکنیم و ما قادر هستیم این کار را انجام بدهیم ولی گام به گام این کار مشخص شده است و در جای جای برنامه هفتم این پیش‌بینی شده است.


قالیباف تصریح کرد: کیک اقتصاد ما در 10 سال گذشته یعنی در دهه 90 دهه که سختی بر مردم و بر کشور گذشت و متوسط رشد کشور کمتر از یک درصد در طول این دهه بوده است.

منبع: تسنیم
24-news.ir/vdcb90b8grhbaap.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما