تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
بهروز محلی نجم‌آبادی گفت: امروز در غزه چهره واقعی لیبرال دموکراسی خودش را نشان داده است.
امروز در غزه چهره واقعی لیبرال دموکراسی خودش را نشان داده است
بهروز محلی نجم آبادی نماینده مردم سبزوار، در گفتگو با خبرنگار بین الملل خبر24، در رابطه با حملات رژیم کودک کش صهیونیستی به مراکز درمانی و بیمارستان ها و مرگ ده ها کودک و نوزاد اظهار داشت: آنچه که در فلسطین به ویژه غزه در حال وقوع است یک نسل کشی واضح و روشن است. متاسفانه تئوری پردازان لیبرال دموکراسی به خصوص آقای پوکویاما که تفکر لیبرالی را پایان تاریخ میدانست و معتقد بود که عالی ترین مدل حکومتی در غرب تحت عنوان لیبرال دموکراسی حاکم کرده، امروز در غزه چهره واقعی و فریبکارانه خودش را نشان داده.

وی افزود: آمریکا مستقیما در این جنایات دخیل است و مرزی برای خیانت و جنایت در ان منطقه وجود ندارد،کودکان نارس و بیمار در بیمارستان در این حملات قربانی جهانی می شوند.

این عضو کمسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص موضع گیری کشورهای عربی و روسای آنها اظهار داشت: متاسفانه کشورهای عربی، نه تنها به فلسطین کمکی نمیکنند، بلکه این حمله را فرصتی برای محکوم کردن حماس و جهاد اسلامی  و نابودی آن میدانند.

محبی نجم آبادی اعلام داشت: همه کسانی که به فلسطین و آرمان های آن خیانت کرده و به نتیجه نرسیده اند بتوانند موقعیتی در آن منطقه پیدا کنند؛ نگاه سیاسی اعراب به مسئله از یک طرف و مرقوبیت و ترس زاید الوصف آنها از طرف دیگر و وابستگی اروپای قدار و بی رحمی که فقط از آمریکا و منافع شخصی خود پیروی میکند.

وی افزود: آنچه در فلسطین در حال رخ دادن است، ذبح پایان تاریخ پوکویاماست و آنچه در حال رخ دادن است، دروغ های بزرگی است که در اغتشاشات سال گذشته  تلاش کردند خودشان را حامی حقوق بشر نشان دهند؛ اما در مود غزه هیچ رحمی وجود ندارد؛ قطعا در چنین موقعیتی همه مردم دنیا، حتی مردم آمریکا و انگلستان و همه مردم آزاده ای که هنوز انسانیت در وجودشان هست به خیابان ها آمده و اعتراض شدید خود به رژیم صهیونیستی و ایالات متحده رساندند.

نماینده مردم سبزوار در خصوص وظیفه  کشورهای اسلامی به ویژه ایران گفت: تمام کشورها باید از ظرفیت های سازمان ملل در راستای توقف این جنایات استفاده کنند و جلوی این بی رحمی ها گرفته شود، متاسفانه جهان به تماشا ایستاده و آمریکا قطعنامه های شورای امنیت را بارها وتو کردند و  قصدشان بالا بردن هزینه در این جنگ است و حتی با کشتار تمام مردم غزه قصد دارند غزه را اشغال کنند.

نجم آبادی درخصوص سخنان سید حسن نصرالله هم اظهار داشت: جبهه مقاومت هم این روز ها مسئولیت سنگینی دارد و در حال تلاش هستند تا از حق خود دفاع کنند و مقاومت  در حال ایجاد جبهه های جدید هستند. از یمن و عراق در حال تلاش هستند تا وعده ای که حسن نصرالله درباره حفظ مردم غزه داده بود محقق شود. 

وی درباره موضع گیری کشورهای اسلامی افزود: انصارالله یمن اقداماتی را انجام داد اما موشک های انصارالله توسط عربستان رهگیری می‌شود که این دردی است که جهان اسلام بیش از مسئله غزه از این موضوع رنج میبرد و متاسفانه حکام خائن کشور های اسلامی در کنار دشمن جهان اسلام قرار گرفته اند و شاهد یک ترازدی غمناک هستیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مورد اعلام آمادگی محمود عباس برای اداره غزه و مخالفت نتانیاهو با این موضوع اعلام داشت: امروز نتانیاهو فقط نابودی غزه برایش مهم بوده و آمریکا هم در این زمینه در حال کمک است، اما مسئله ای که در مورد محمد عباس وجود دارد، سو استفاده اعراب و طرفداران وی این است که به هر نحو ممکن سیطره محمود عباس به غزه را ایجاد کنند، فردی که در کارنامه اش جز خیانت به آرمان فلسطین وجود ندارد و نه تنها نتانیاهو، بلکه مقاومت هم به این موضوع راضی نیست و نتانیاهو قصدش تصرف کامل و نابودی حماس است.

پایان پیام/
24-news.ir/vdcdzf0fsyt0o56.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما