تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱
نماینده مردم شاهین شهر گفت: آمریکایی‌ها باید نسبت به جنایات اتفاقات افتاده در غزه، پاسخگو باشند.
حملات صهیونیست‌ها به مراکز درمانی مصداق کامل جنایت جنگی و نسل کشی است
حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با خبرنگار بین الملل خبر24، در رابطه با حملات رژیم کودک کش صهیونیستی به مراکز درمانی و بیمارستان ها و مرگ ده ها کودک و نوزاد اظهار داشت: این عمل رژیم صهیونیستی مصداق کامل جنایت جنگی و نسل کشی در غزه است، که دنیا و رژیم صهیونیستی و به خصوص آمریکایی ها بدانند که این عمل غیر انسانی بوده و بایستی در برایر این کشتارها پاسخگو باشند.

وی درباره موضع گیری و صحبتهای رئیسی در نشست ریاض درباره فلسطین با موضع گیری دیگر روسای کشورهای اسلامی افزود: کشورهای دیگر دولت‌هایشان  درباره حمایت از فلسطین بسیار عقب هستند و نه تنها کشورهای اسلامی، بلکه تمام دنیا در کنار مردم فلسطین ایستاده اند.

نماینده مردم شاهین شهر تصریح کرد: عمده دولت مردان کشور های اسلامی فرسنگ ها با نگاه و موضع مردم خود برای حمایت از فلسطین فاصله دارند و این موضوع نشان دهنده نادرستی در تحلیل ها و نپدیرفتن این حقیقت است.

حاجی دلیگانی اظهار داشت: رئیس جمهور نماد مردم هر کشور است و در کشور ما با توجه به مردم سالاری دینی که بر کشور ما حاکم است و رئیس جمهور برخاسته از آرا مردم است، همان آرمان های مردم را در مجامع بین المللی بیان بکند.

وی درخصوص اعلام آمادگی محمود عباس برای اداره فلسطین اذعان داشت: محمود عباس در کرانه باختری هم نتوانسته امنیت مردم را برقرار کند و بایستی از مدیریت تشکیلات خودگردان هم عزل شود؛ چرا که در همین بمباران های رژیم صهیونیستی کرانه باختری و مناطقی که تحت اداره وی است هم از این حملات در امان نبودند.

انتهای پیام/
24-news.ir/vdccmsqse2bq0e8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما