تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
اصلاح طلبان ساختاری در محوری جدید به دنبال تجمیع سوژه ردصلاحیت ها و اظهارات خانم معصومی اصل می‌باشند.
اصلاح‌طلبان ساختاری به دنبال تجمیع سوژه ردصلاحیت ها
به گزارش خبر24، بررسی رسانه های این جریان بیانگر آن است که اصلاح طلبان در وهله اول به بررسی موضوع ردصلاحیت ها پرداخته و می‌کوشند تا گزاره های زیر را ضریب دهی نمایند؛

۱- اثبات دیدگاه تحریم کنندگان انتخابات در برابر حامیان مشارکت در انتخابات

۲- انتقاد از خوش بینی نسبت به تایید صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان

۳- تاکید بر ظلم بر اصلاح طلبان(مظلوم نمایی)

۴- تاکید بر حذف دغدغه مشارکت و رقابت در انتخابات از سوی بازیگران خاص، مجریان و ناظران

۵- تاکید بر باخت نظام حکمرانی در موضوع رقابت و مشارکت انتخاباتی

اصلاح طلبان همزمان با این خط اما با اشاره به اینکه ردصلاحیت ها نشان داد هدف دولت و بخشی از حاکمیت حذف نهایی اصلاح طلبان از همه عرصه ها بوده و به موازات آن تلاش می شود که خودی هایی با خلوص بالا برکشیده شوند، تاکید می کنند که اظهارات معصومی اصل مبنی بر اینکه کشور برای حزب الهی هاست قرینه و نشانه ای برای این هدف بوده است.

اصلاح طلبان در این رابطه با اشاره به اینکه کلید واژه ایران برای حزب اللهی هاست در انتخابات با حذف اصلاح طلبان، هجمه به ولایتی و تلاش برای به زیرکشیدن قالیباف از مجلس آتی دنبال می شود، حامیان و اربابان خط و ربط اندیشه نماد معصومی اصل را حزب اللهی بدلی تعریف کرده و تصریح می کنند، هیچ حزب‌اللهی شریفی مال شهروندخوری را به ذهن خود راه نمی‌دهد. حزب‌اللهی واقعی کسانی بودند و هستند که خود را برای ایران می‌دانستند و نه برعکس. ادعای مالکیت بر کشور نداشتند، بلکه برعکس ایران را مالک خویش می‌دانستند و لذا خود را فدای استقلال و آزادی و تمامیت ارضی آن می‌کردند. حزب‌اللهی کسی نیست که بی‌هیچ آورده‌ای دنبال میراث‌خواری و رانت‌خواری باشد. حزب‌اللهی واقعی از حقوق هموطنش در همه حوزه‌ها دفاع می‌کند و حزب‌اللهی بدلی همه را برای خود می‌خواهد و زشت‌ترین کار نیز غصب همین عنوان است. بنابراین اگر چه به لحاظ اثباتی ایران ملک مشاع همه ایرانیان است ولی به لحاظ ثبوتی فعلا در ید عده‌ای است که عنوان غصبی حزب‌اللهی را یدک می‌کشند و بدلی هستند.

انتهای پیام/
24-news.ir/vdca06n6y49nyi1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما