تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
با پایان یافتن بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیأت‌های اجرایی و مشخص شدن آمار اولیه تایید و ردصلاحیت شدگان نامزدهای انتخاباتی در این مرحله، رسانه های اصلاح طلب در مطالبی هماهنگ به انتقاد وسیع از دولت و هئیت های اجرایی پرداختند.
اصلاح طلبان درباره نتایج بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
به گزارش خبر24، بر اساس احصاء صورت گرفته رسانه های جریان اصلاح طلب با تیترها و گزاره هایی همچون «زلزله ردصلاحیت ها»، «ردصلاحیت های گسترده»، «شوک دولت رئیسی به انتخابات»، «مسیرخالص سازی»، «خالص سازان مشغول به کارند»، «ردصلاحیت اصلاح طلبان و میانه رو» نسبت به نتایج بررسی صلاحیت در هئیت های اجرایی واکنش نشان دادند.

 در همین رابطه بررسی ها نشان می‌دهد اصلاح طلبان در این رابطه تلاش ویژه ای کردند که عمده ردصلاحیت ها را متوجه منتقدان دولت و از جریان های اصلاح طلب و میانه رو تعریف و تفسیر کرده و از سوی دیگر مدعی شوند که هیئت های اجرایی دقیقا بر خلاف راهبردی ترسیمی رهبر انقلاب مبنی بر افزایش مشارکت در انتخابات گام برداشته است.

 نکته قابل توجه این که رادیکال های جریان اصلاحات در این رابطه با برجسته سازی ردصلاحیت ها در حال بیان درستی تصمیم جبهه اصلاحات ایران مبنی بر عدم توصیه در خصوص ثبت نام در انتخابات بوده و همزمان دیدگاه های اصلاح طلبان مشارکت در انتخابات را به چالش کشیده و تحلیل های آنان را غیرواقع بینانه توصیف می کنند.

انهای پیام/
24-news.ir/vdchqznzi23nkmd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما