تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
صبح امروز طی دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان با رهبر معظم انقلاب، بیانات مهمی مطرح گردید که ایشان در بخشی از سخنان خود ادعای دروغین یک رسانه‌ی بریتانیایی را به سخره گرفتند.
مقصود رهبر انقلاب از «رسانه‌ی ابله» در غرب چه بود؟/ برچسب‌زنی دشمنان به ایران پس از ناکامی در اقناع افکار عمومی
به گزارش خبر24، صبح امروز دهم آبان ماه طی دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان با رهبر معظم انقلاب بیانات مهمی در خصوص حوادث اخیر منطقه پیرامون جنگ رژیم صهیونیستی و حماس از سوی ایشان مطرح گردید. ایشان در بخشی از سخنان خود یادآور تحولات جریان‌های مردمی در سراسر دنیا در دفاع از ملت مظلوم فلسطین شدند و تاکید کردند مردم غزه با صبر خود توانستند وجدان بشری را به حرکت درآوردند.

رهبر معظم انقلاب در این خصوص فرمودند: «ببینید در دنیا چه خبر است؟ در همین کشورهای غربی، در انگلیس، در فرانسه، در ایتالیا، در خود آمریکا، ایالتهای مختلف، مردم با جمعیتهای انبوه می‌آیند در خیابان علیه اسرائیل و در موارد بسیاری علیه آمریکا شعار می‌دهند. آبروی اینها رفت. اینها واقعا هیچ علاجی ندارند، نمی‌توانند توجیه کنند. لذا می‌بینید یک ابلهی پیدا می‌شود می‌گوید اجتماع مردم در انگلیس کار ایران است! لابد بسیج لندن و بسیج پاریس این کار را کرده‌اند؟»

اشاره رهبر انقلاب در خصوص این ادعا که تجمعات لندن ریشه در ایران دارد، به خبری برمی‌گردد که پنج روز گذشته در سایت خبری تایمز منتشر شد.


 
در این خبر که با عنوان «پلیس لندن هشدار داد که ایران در حال ربودن اعتراضات طرفدار فلسطین در بریتانیا است» منتشر شد، آمده بود که پلیس ارشد لندن در حالی که خود را برای دور جدیدی از تظاهرات برای روز شنبه آماده می‌کند، گقته است که عوامل ایرانی با دامن زدن به اعتراضات غزه در بریتانیا ناآرامی ایجاد می‌کنند.

در ادامه‌ی متن این خبر ادعا شده که تایمز به اطلاعاتی دست یافته که طی آن افسران ضد تروریسم به آن‌ها گفته‌اند که تهران تلاش می‌کند تا تنش‌ها را در تجمعات به علت بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی افزایش دهد. آن‌ها نسبت به افزایش فعالیت دولت‌های متخاصم (منظور از دولت‌های متخاصم ایران و احتمالا سایر کشورهای اسلامی است.) هشدار داده‌اند.

در این خبر تاکید شده که ایران به طور مستقیم و به صورت تشکیل کمپین‌های آنلاین با نشر اطلاعات گسترده و همچنین تشکیل تجمعات میدانی توسط عوامل نفوذی خود ناآرامی‌ها در بریتانیا را مدیریت می‌کند.

رهبر معظم انقلاب با اشاره‌ای کوتاهی که امروز به این ادعای بی‌اساس داشتند، کتمان حقیقت از سوی دولت‌های غربی و حامیان رژیم صهیونیستی را زیر سوال بردند و ناتوانی آن‌ها در جلوگیری ازفهم حقیقت میان اذهان عمومی جهان را به سخره گرفتند.

پس از وقوع جنایات گسترده‌ی رژیم غاصب صهیونیستی، شخصیت‌های شناخته‌شده در سطح بین‌الملل و همچنین ملت‌های گوناگون در سراسر جهان علیه این رژیم موضع‌گیری کردند. برگزاری تجمعات گسترده در کشورها به خصوص کشورهای غربی نشان می‌دهد که تلاش‌های رسانه‌ای دشمنان در دروغ‌پراکنی و شست‌وشوی اذهان عمومی کشورهایشان ناکام مانده و آن‌ها برای توجیه حمایت‌های ظالمانه‌شان از رژیم صهیونیستی دست به اتهام‌زنی به حامیان ملت مظلوم فلسطین می‌کنند.

انتهای پیام/
 
24-news.ir/vdcd5f0fxyt0of6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما