تاریخ انتشارسه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
کارشناس مسائل بین الملل در گفت‌وگو با خبر24:

حماس نشان داد بدون حمایت آمریکا حیات اسرائیل قطع می شود

کشتار مردم بیگناه غزه حیات رژیم صهیونیستی را زیر سوال برد و توان اقتصادی آنها را تضعیف خواهد کرد. به همین دلیل کشورهایی که با اسرائیل روابط داشتند، مجبور به توقف روابط خود به دلیل خشم مردم خویش شدند.
حماس نشان داد بدون حمایت آمریکا حیات اسرائیل قطع می شود
جعفر قنادباشی کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگار بین الملل خبر24، در رابطه با عملیات طوفان الاقصی و تبعات بعدی آن در سرزمین‌های اشغالی و جهان اظهار داشت: محور مقاومت یک ضربه کاری به این رژیم وارد کرد که هیمنه اسرائیل را در جهان از بین برد و این واقعیت که بدون حمایت آمریکا و غربی‌ها حیات رژیم صهیونیستی زیر سوال خواهد بود را بیش از پیش روشن کرد.

وی افزود: اسرائیل در پاسخ به عملیات حماس، به کشتار مردم عادی و تخریب مناطق مسکونی روی آورد که این حملات چهره بین المللی و کارهایی که در راستای عادی سازی روابط با دیگرکشور ها انجام داده بودند را از بین برد.
این کارشناس مسائل بین الملل با تاکید بر اینکه جنایات رژیم صهیونسیتی باعث خشم جامعه جهانی خواهد شد، تصریح کرد: کشتار مردم بیگناه غزه حیات رژیم صهیونیستی را زیر سوال برد و توان اقتصادی آنها را تضعیف خواهد کرد. به همین دلیل کشورهایی که با اسرائیل روابط داشتند، مجبور به توقف روابط خود به دلیل خشم مردم خویش شدند.

قنادباشی به سکوت سازمان های بین المللی در برابر جنایات رژیم صهیونسیتی گفت: انگیزه زیادی در جهان برای پاسخ به این حملات اسرائیل ایجاد شده و یک هشدار جدی برای آنهاست.

وی در رابطه با اتحاد کشورهای اسلامی و محورهای مقاومت در مقابله با رژیم کودک‌کُش صهیونیستی، توضیح داد: یکی از تبعات جنایات صهیونیست ها در غزه، وحدت جهان اسلام و گسترش دامنه آن بود و این عملیات همه امت اسلامی را بار دیگر متوجه فلسطین اشغالی کرد.

کارشناس مسائل بین‌الملل افزود: همه جهان اسلام باید بر پیروزی حماس اتفاق نظر داشته باشند چرا که پیروزی حماس پیروزی محور مقاومت خواهد بود. 

پایان پیام/
24-news.ir/vdccoiqso2bq0x8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما