تاریخ انتشارسه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
بمباران و تعطیلی بیمارستان ها چهره واقعی رژیم دیکتاتور کودک کش اسرائیل است و هم بی توجهی کسانی که شفار حقوق بشر میدادند و به ویژه کشور های غربی است.
تعطیل‌کردن بیمارستان ها تصویر واقعی رژیم کودک کش است
محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز و بافق و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در گفت و گو با خبرنگار بین الملل خبر24، با اشاره به تعطیلی بسیاری از بیمارستان‌های غزه و فعالیت تنها 3 بیمارستان در این منطقه اظهار داشت: این وضعیتی که امروز بر غزه حاکم است، به خصوص بمباران و تعطیلی بیمارستان ها چهره واقعی رژیم دیکتاتور کودک کش اسرائیل است و هم بی توجهی کسانی که شفار حقوق بشر میدادند و به ویژه کشور های غربی است.

وی در خصوص موضع گیری کشورهای اسلامی در راستای حمایت از مردم فلسطین گفت: ناکارآمدی حکومت های اسلامی و عربی که فقط نظاره گر این صحنه های تلخ هستند، که از لابه لای ویرانه های غزه گوشت بدن مردم مظلوم غزه درحال پیدا شدن است، روزهای بسیار سخت و دردناکی برای مردم میگذرد.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره موضع گیری متفاوت کشورهای اسلامی با موضع گیری کشور ما، اذعان داشت: کشور ما در حد توان با تدببر در این زمینه درحال کمک کردن است و امیدواریم عدالت خداوند در فلسطین پدیدار شود و کسانی که در حال ظلم هستند به مجازات سخت الهی دچار خواهند شد.

صباغیان درباره موضع گیری مقتدرانه کشورمان و رئیس جمهور درباره فلسطین افزود: صحبت های آقای رئیسی در این نشست صحبت هایی بود که بایستی همه کشور ها انجام میدادند اما به دلیل منافعشان سکوت کردند.

پایان پیام/
24-news.ir/vdcb95b8wrhbagp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما