تاریخ انتشارسه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
اعضای ارشد حزب کارگزاران سازندگی در ارزیابی های خود از وضعیت اصلاحات تاکید می کنند که نشانه هایی از امیدواری اصلاح طلبان برای حضور پرقدرت در انتخابات ریاست جمهوری 1404 دیده می شود.
روایت کارگزارانی ها از امیدواری اصلاح طلبان برای انتخابات 1404
به گزارش خبر24، این چهره ها با بیان اینکه تصمیم سازان جبهه اصلاحات چندان امیدی به اثربخشی و تاثیرگذاری در انتخابات مجلس شورای اسلامی ندارند تصریح می کنند «افت سرمایه اجتماعی» جریان اصلاحات و نیز بالا بودن ریسک امیدواری به «بدنه رای» این جریان باعث شده است که سران جریان اصلاحات نگران بی اقبالی به جریان خود شده و به این تصمیم رسیده اند که با تقویت سرمایه اجتماعی و بدنه رای خود، آماده انتخابات ریاست جمهوری 1404 شوند.

کارگزارانی‌ها همچنین بر این باورند که اصولا انتخابات مجلس عرصه حضور و بازی سازی جریان اصلاحات نبوده و لذا این انتخابات دروازه اصلی بازگشت اصلاح طلبان به ساحت قدرت به شمار نمی آید.

کارگزارانی‌ها همچنین با بیان اینکه تا انتخابات 1404 دولت رئیسی رسما کارنامه 4 ساله خود را پر کرده و دارای عملکرد دقیق تری برای نقد و ملموس عدم دستاورد می باشد تاکید می کنند با توجه به این شرایط، اصلاح‌طلبان عموماً به همان اندازه که از انتخابات مجلس دوازدهم فاصله گرفتند به انتخابات ۱۴۰۴ خیلی امید دارند.

این حزب اصلاح طلب همچنین تصریح می کند که امیدهایی هست که برای انتخابات ۱۴۰۴ کشور به سمت سیاست‌های نیمه باز میل پیدا کند و این مساله شرایط را برای اصلاح طلبان مهیاتر از گذشته نماید.

انتهای پیام/
24-news.ir/vdcaoun6049nyw1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما