کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حاجی دلیگانی در گفتگو با خبر24:

حملات صهیونیست‌ها به مراکز درمانی مصداق کامل جنایت جنگی و نسل کشی است

24 آبان 1402 ساعت 23:41

نماینده مردم شاهین شهر گفت: آمریکایی‌ها باید نسبت به جنایات اتفاقات افتاده در غزه، پاسخگو باشند.


حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با خبرنگار بین الملل خبر24، در رابطه با حملات رژیم کودک کش صهیونیستی به مراکز درمانی و بیمارستان ها و مرگ ده ها کودک و نوزاد اظهار داشت: این عمل رژیم صهیونیستی مصداق کامل جنایت جنگی و نسل کشی در غزه است، که دنیا و رژیم صهیونیستی و به خصوص آمریکایی ها بدانند که این عمل غیر انسانی بوده و بایستی در برایر این کشتارها پاسخگو باشند.

وی درباره موضع گیری و صحبتهای رئیسی در نشست ریاض درباره فلسطین با موضع گیری دیگر روسای کشورهای اسلامی افزود: کشورهای دیگر دولت‌هایشان  درباره حمایت از فلسطین بسیار عقب هستند و نه تنها کشورهای اسلامی، بلکه تمام دنیا در کنار مردم فلسطین ایستاده اند.

نماینده مردم شاهین شهر تصریح کرد: عمده دولت مردان کشور های اسلامی فرسنگ ها با نگاه و موضع مردم خود برای حمایت از فلسطین فاصله دارند و این موضوع نشان دهنده نادرستی در تحلیل ها و نپدیرفتن این حقیقت است.

حاجی دلیگانی اظهار داشت: رئیس جمهور نماد مردم هر کشور است و در کشور ما با توجه به مردم سالاری دینی که بر کشور ما حاکم است و رئیس جمهور برخاسته از آرا مردم است، همان آرمان های مردم را در مجامع بین المللی بیان بکند.

وی درخصوص اعلام آمادگی محمود عباس برای اداره فلسطین اذعان داشت: محمود عباس در کرانه باختری هم نتوانسته امنیت مردم را برقرار کند و بایستی از مدیریت تشکیلات خودگردان هم عزل شود؛ چرا که در همین بمباران های رژیم صهیونیستی کرانه باختری و مناطقی که تحت اداره وی است هم از این حملات در امان نبودند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 141676

آدرس مطلب :
https://www.24-news.ir/news/141676/حملات-صهیونیست-ها-مراکز-درمانی-مصداق-کامل-جنایت-جنگی-نسل-کشی

خبر24
  https://www.24-news.ir