تاریخ انتشارشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
یک کارشناس مسائل فرهنگی گفت: مسمومیت دختران سرزمین‌مان در برخی مدارس جنایت جنگی است. مشخص است که شبکه‌های صهیونیستی و منافقین در این‌گونه اقدامات دست دارند.
فایل ویدیو
حجت الاسلام و المسلمین علی سرلک، کارشناس مسائل فرهنگی، در گفت‌وگو با خبر۲۴ درباره حوادث مسمومیت دانش‌آموزان گفت: فتنه‌گری، اخلال، جنگ روانی  در نظام، بر پایه ضعف و میدان اعتراض شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات اقتصادی بیان کرد: همان‌طور که مشخص است برخی جریانات ضد انقلاب مدارس دخترانه را درگیر هجوم وحشیانه و داعشی‌مسلک کردند تا در میدان تبلیغات و فضاسازی‌های ذهنی، نظام مقدس جمهوری اسلامی را متهم کنند که انتقام انقلاب زنانه پس از فوت مرحوم مهسا امینی را می‌گیرد.

این کارشناس مسائل فرهنگی در ادامه مطرح کرد: این سناریو خیلی مضحک و خنده‌دار به نظر می‌رسد که می‌خواهند ما را متهم کنند. البته کسی باور نمی‌کند.

وی اظهار داشت: مسیح علی‌نژاد اخیرا در توئیتر به این موضوع اشاره کرده بود و از برخی مجموعه‌ها درخواست داشته تا مسئله مدارس دخترانه را پیگیری کنند اما بیگانگان این مسئله را باور نکردند.

حجت الاسلام سرلک تاکید کرد: فضاسازی، اعتراض و نارضایتی اقتصادی منجر می‌شود که مشکلات بیشتر جلوه کند. دولت باید با مشارکت مردم این مشکلات اقتصادی را حل کند و مردم احساس بهبود، گره‌گشایی و آینده بهتر را باور کنند تا این سناریوسازی‌های مضحک مورد توجه قرار نگیرد.

این کارشناس تصریح کرد: مسمومیت دختران سرزمین‌مان در برخی مدارس جنایت جنگی است. مشخص است که شبکه‌های صهیونیستی و منافقین در این‌گونه اقدامات دست دارند.

حجت الاسلام سرلک خاطر نشان کرد: ما سابقه ترورهای مختلفی توسط منافقین را داشتیم که به هیچ‌کسی رحم نمی‌کردند. آن‌ها با پشتیبانی دشمنان نظام و انقلاب این‌گونه اقدامات را انجام می‌دهند. شبکه بی‌ارزش منافقین در مسمومیت دانش آموزان دختر دست دارند.

انتهای پیام/
24-news.ir/vdcay6n6049nua1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما